sveigis Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Da fikk jeg tlf fra kameraten min som skal se på bil at jeg må komme opp imorgen eller onsdag . Mest sannsynlig imorgen 😊. Og det skal jaggu bli godt å få ting iorden nå for jeg savner komfort og e61en. Men måtte ta den en tur istad for litt mat : Leste av feilkoder igjen og det er dpfen som gir feilkode her … Så er det jo ille når jeg la ut et innlegg på Facebook angående at jeg trengte muligens en ny dpf ,men flere og flere sa Katalysator var dpf altså bilde nr 1 Er jo nr 3 som er dpf men det var ikke alle enige i. Flaut men sendte en melding til @E.C. for å få min bekreftelse og det stemte .😊 Så hvertfall så skal dette sjekkes ut imorgen så må vi og gå gjennom slanger og trykkrør da jeg selvsagt har fått en syk plystrelyd/ turbolyd som aldri har vært der . Nå skal ting bli på stell på denne : Gleder meg til langtur med denne igjen for denne er perfekt til det 😊 Ellers var det kjøring med datter idag som måtte pante flasker og idag er hun ekstra fornøyd pga hun har fått praksisplass i forbindelse med utdanning : Kjøringen går som en lek og det nærmer seg oppkjøring nå 😊 Imorgen så håper jeg jeg kommer et steg nærmere . ///M-ini95, E.C., Ampera og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå