sveigis Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 54 minutter siden, Daniel. skrev: Ja dette begynner jo dessverre å bli en realitet for E9x også nå.. Denne her ble jo postet i E9x gruppen på Facebook for 3 år siden. Begge jekkfestene gikk opp i kanalen drøyt ett år etter den var EU godkjent 😅 Vis skjult innhold Rustne jekkfester og kanaler har du jo vært borti før så dette går nok sikkert veldig fint for deg å fikse 👌 Har du sjekket hvordan det ser ut på andre siden? Ja det gjør det og må taes før det blir for ille .(Min er i grenseland sånn helt ærlig ). Trist at så mange e9x og e8x er så angrepet som de er . Ja denne hvite hadde fått det den og 😩😩. Joda det og fikse denne ,anser jeg som lett kontra e34 da der er mer og passe på samt at alt er synlig . Ikke sprettet andre siden men antar det er likt der og desverre Daniel . Noe annet ville være utrolig 😅 Hvertfall gleder meg til og sette igang ,for sånt er alright og styre med . Hadde det ikke vært for søndag ,hadde vinkelsliper vært i gang 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå