sveigis Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Et døgn har gått og mer til og bil har gått greit . Jeg mener man lager ikke mer oppstandelse av en ledning som var hoppet av foreløpig .😊 Det var kaldt idag og igrunn det har jeg gledet meg til . Ikke pga den jækla dritt kulden ,men jeg ville så hvor lettstartet den var og ikke minst varmeapperat hvordan det funket . Det er viktig om vinteren synes jeg . Oppstart gikk fint og klar for litt skraping : Og det er jo dette som er så deilig med bensin kontra diesel . Man slipper den kvalme dieseldunsten når bil står og går og ved oppstart ,kontra bensin 😊. Eneste som er gøy i mine øyne med dieseloppstart var når vi hadde Tdsen ,pokker for et svev ❤️ En m57 med frisk eksos er nok og fint ved kaldstart men . Uansett avgårde idag og det er virkelig ikke langt man kjører før varmen kommer og det til de grader og .Rett og slett nydelig og alle funksjoner i varme på stoler funker ,defrost i bakruten funker og . Så ja håper denne kan levere i vinter . Ellers et ferskt bilde av begge hverdagsbilene : Tomt her nå : Nå skal det skje litt her fremover i den andre tråden igjen ,så fort bil er hjemme men først må må man få orden på litt andre småting .😊 eivi91, mslello og Paulus reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå