sveigis Skrevet Onsdag kl. 08:55 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 08:55 Et døgn har gått og mer til og bil har gått greit . Jeg mener man lager ikke mer oppstandelse av en ledning som var hoppet av foreløpig .😊 Det var kaldt idag og igrunn det har jeg gledet meg til . Ikke pga den jækla dritt kulden ,men jeg ville så hvor lettstartet den var og ikke minst varmeapperat hvordan det funket . Det er viktig om vinteren synes jeg . Oppstart gikk fint og klar for litt skraping : Og det er jo dette som er så deilig med bensin kontra diesel . Man slipper den kvalme dieseldunsten når bil står og går og ved oppstart ,kontra bensin 😊. Eneste som er gøy i mine øyne med dieseloppstart var når vi hadde Tdsen ,pokker for et svev ❤️ En m57 med frisk eksos er nok og fint ved kaldstart men . Uansett avgårde idag og det er virkelig ikke langt man kjører før varmen kommer og det til de grader og .Rett og slett nydelig og alle funksjoner i varme på stoler funker ,defrost i bakruten funker og . Så ja håper denne kan levere i vinter . Ellers et ferskt bilde av begge hverdagsbilene : Tomt her nå : Nå skal det skje litt her fremover i den andre tråden igjen ,så fort bil er hjemme men først må må man få orden på litt andre småting .😊 Ampera, eivi91, Paulus og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet Torsdag kl. 11:59 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 11:59 Raske handler osv . Når man har litt biler og en normal inntekt ,må man tenke litt annerledes . Noen av bilene skal ha det beste ,mens de andre får det jeg mener er mer enn godt nok . Og dekk feks er jo blitt dyrt ,veldig dyrt og . Jeg har baller og gøds nok til å si at finner jeg brukte dekk som er bra ,kjøper jeg det . Det har funket for meg i åresvis uten problem . E61 bilen den får alt nytt somregel det samme med e28 . De to andre e91 og e34 ,de klarer seg med alternative varer feks dekk . Og jeg har mani på hjul .😊😊 Jeg lagrer i hytt og pine både på face og Finn . Er de for dyre blir de liggende og annonse blir deaktivert . Og da vet dere …Da er det bare og vente en måned eller to og sende en melding . Var en i august som la ut to piggfrie Hakka dekk og to Continental dekk med pigg i 205 55 16 som var omtrent ubrukte og fra 2023 og 2022. Sendte en melding sent igår kveld om de var tilgjengelige . Fikk svar at de ligger på tilhenger og skal kastes . Jeg sa jeg henter de om de skal hives . Altså disse lå priset til 1900 for begge og nå ble de gratis 😂: Dagens fangst fra nabobyen : Dette: Comtinetal pigg som er som nye : Nå har jeg komplett sett med piggfrie og mangler to dekk med pigg ,så er det komplett der og 😊 Nå har jeg litt og velge i her : Alt dette skal jo monteres på felg osv osv . Ble og en tur på trening : Jeg har jo brukt ekstremt mye tid og krefter på denne bilen for at den skal fungere og ikke minst se noenlunde bra ut . Da er det jo viktig og holde det pent og idag var det innvendig . Utgangspunkt : Bak : Det var langt fra noe svær jobb ,men ting tar jo litt tid uansett . Etter støvsuging var det frem med litt ting : Og måtte teste kostene mine : Og det betalte seg : Og når man har verdens kjedeligste farge på et interiør ,må man sørge for at det holder seg pent og det sprudler . Så her er alt vasket og behandlet : Stoler ,gulv osv : Andre siden : Bak: Med matter : Er jo dette som er litt av greia her for meg . Skaffe ting som ser ut som en dass ,fikse ,få det fint og bruke det . Denne bilen har vi like stor nytte av som e61en pluss at denne har hengerfeste .😊 Viktigste idag var trening og nye dekk . Så til lørdag skal det legges om i hytt og gevær ,samt bil skal omsider opp på Bmw til uken for rep av bakstilling og siste justering av hjulvnkler . ///M-ini95, Paulus, Mortenej og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Da har det skjedd litt her og noe etterlengtet . Idag var det atter en vanlig dag der jeg var rundt forbi og besøkte folk ,sånn som det var før på en lørdag 😊 Det siste halve året har man brukt lørdagen på og irritere seg over at det var en ny uke uten førerrett. Det er et tilbakelagt kapittel for nå og man nyter hverdagen bak rattet. Men tilbake til idag . Idag skulle jeg få gode dekk på Style 285 felgene og siden jeg ikke har Delexpressen lengre ,så måtte jeg låne Transporter 2020 modell: En bil som jeg synes er god og kjøre bortsett fra den er noe stumpete i understell ,men igjen varebil ikke en Passat .😊 Så avgårde få fikset ting og her ligger de med Michelin Pilot Sport : De til høyre er søppel 😊. Nå skal disse avbalanseres og rett på bil og ja det gledes det til . Er jo ikke meldt kaldt enda ,så disse kommer på bil fortløpende .😊 Så må jeg si jeg er en heldig mann 🙏🙏. Fikk faktisk noen deler idag og av han som la på dekk . Funnet noen deler som du kan få og som jeg vet du får bruk for . Og her er delene : Ny ubrukt original vifte til e6x. coil til N motor Bosch. Blinklys Instruksjonsbok til e36 (Det nærmeste sålangt en 36). Og apropos disse : Det som er gøy her ,er at disse blinklysene er originale OEM blinklys i hvitt til e34 😊 Man har Depo,MTS og inpro som ettermarkeds til Bmw e34 ,så litt stas å ha dette liggende på lur. Det ene mangler en gummipakning men heldigvis har jeg ødelagte lykter med nettopp hel gummi liggende . Samtidig fikk jeg og et nytt stag til e9x . Jeg ville betale ,men det var ikke noen tanke en gang . En entusiast og en som virkelig blir glad for ting ,da er det bare gøy sier han . Dette er deler som koster litt . Og vifte på e6x er jo greit og ha på stell / liggende . Men blir ikke noe som helst ikveld . Nå er bordet dekket og vi får gjester på middag her og noget attåt🥳🥳 Er så godt og kjenne at man er igang igjen . Ampera, Dusy og BimmerFan! reagerte på dette 3
GreenE36Cab Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Instruksjonsbok til e36 (Det nærmeste sålangt en 36). Det er jo en start Når det gjelder blinklys til E34, feks på mørk grønn, er ikke orange mye finere enn hvit? Endret 8 minutter siden av GreenE36Cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå