sveigis Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Da er man tilbake fra Stavanger og for helg ❤️ Meg og fruen hadde booket hotell og var første turen på to år sammen . Vi reiste fredagsmorgen ,først innom butikk for proviant : Det utrolige var da vi passerte Kr sand snødde det og det la seg godt på veien ,såpass godt at jeg ble urolig pga jeg kjørte med sommerdekk . Så da kan jeg bekrefte det jeg bestandig har sagt om e6x bilene ,man like gjerne kjøre på sommerdekk om vinteren da jeg ikke merket forskjell 😅.(Satt på spissen). Måtte innom Lyngdal for toalett: Kompis som og var med: Vi fortsetter bortover : Tok ikke lange tiden før vi var i Stavanger og bil ble parkert i parkeringshus ,men fikk jeg kalde føtter pga unnskyld ordbruket ,fytte faen for en pris 😩😩😩. Her er jo Bmw folket på sitt beste ,vi skulle møte endel senere på kvelden og da sier han ene som har hus like i nærheten ,men kjære vene parker hos meg i helga du kan ikke stå der . De kom og hentet bilen min og parkerte ved hus og der stod jeg til igår . Så litt nede sentrum og områdene på fredag : Barbesøk: Det ble en fin fredag. Så var det opp på messe og her var det mye fint . Tok litt bilder ,men kunne tatt mye mer men her er noe: Verdier her ja 😊. Lastebiler liker jeg og da svensk med v8: To flotte Opler : Kjent rogalending sin 500 e Han må vel være den eneste som er så nøye at han har høyglanspolerte styrekuler på bilene sine 😂: 635 som så ut til å være en hverdagsbil men garantert ikke var det: 126 i Telemarkstil anno 1995: Nydelig 2.8 ghia: Jeg er sånn støpt at å gå i timesvis på sånne plasser orker jeg ikke lengre ,så når runden var tatt bar det ned på hotell ,dusje så treffe alle de andre og en solid avslutning på byen igjen . Igjen …Jeg trives å ha det gøy med rogalendinger og er privilegert at jeg har blitt kjent med så mange trivelige mennesker her .🥰😊 Og ikke for å snakke om bylivet !! Arendal er som en kal gruve i forhold . Nå er jeg hjemme med masse minner og mye inntrykk.😊 eivi91, Dusy, mslello og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå