Gå til innhold

Tilbakekalling på kollisjonsputer, anbefaling av verksted


Flataas
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har fått brev om bytte av fører- og passasjersidens kollisjonspute på X5'en min og lurer på hvilket BMW verksted jeg skal velge.

Valget står i mellom Sulland Trondheim og Strandveien Auto, Trondheim.

Har ingen erfaring med noen av dem og lurer på om noen her inne har erfaring med nevnte verksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bestandig brukt Strandveien Auto, siden jeg kjøpte min første BMW i 2006.

Nå er jeg egentlig ganske fornøyd med Strandveien, så jeg er ikke fristet til å skifte til Sulland eller prøve de. For Strandveien gjør jobben.

De skiftet airbager på min E70, og det var ingenting å sette fingeren på. Nå er de jo selvsagt ikke kvalitetssikret, etter skifte, men det var ingenting å klage på. Bilen var nøyaktig slik jeg levnet den. (Men med nye airbager.)

Jeg tror/har litt på følelsen at Sulland er veldig bra for de med nyere biler, for Sulland virker å "bare" skru på nyere biler, da de er relativt ferske på BMW i Trondheim.

Mens Strandveien har jo holdt på i mange år og virker å ha en større hærskare av de med "eldre" BMWer. Så jeg føler at det er mer kunnskap på Strandveien mht "eldre" BMWer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Otis skrev:

Jeg har egentlig bestandig brukt Strandveien Auto, siden jeg kjøpte min første BMW i 2006.

Nå er jeg egentlig ganske fornøyd med Strandveien, så jeg er ikke fristet til å skifte til Sulland eller prøve de. For Strandveien gjør jobben.

De skiftet airbager på min E70, og det var ingenting å sette fingeren på. Nå er de jo selvsagt ikke kvalitetssikret, etter skifte, men det var ingenting å klage på. Bilen var nøyaktig slik jeg levnet den. (Men med nye airbager.)

Jeg tror/har litt på følelsen at Sulland er veldig bra for de med nyere biler, for Sulland virker å "bare" skru på nyere biler, da de er relativt ferske på BMW i Trondheim.

Mens Strandveien har jo holdt på i mange år og virker å ha en større hærskare av de med "eldre" BMWer. Så jeg føler at det er mer kunnskap på Strandveien mht "eldre" BMWer.

Akkurat et slikt svar jeg var ute etter :lol:

Hvor lang tid brukte de på å bytte airbager på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må kanskje presisere at jeg bare bruker verksted når jeg MÅ, og det er sjeldent. Men når jeg bruker de så er de gode/flinke.

De bruker ca 3-4 timer. De har vel en kar der som tar seg av alle E70 og er blitt svært så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
12 timer siden, papertiger skrev:

Hva har skjedd her?

Sikkert ikke vært helt oppmerksom når han monterte på plass dashboard for aux kabelen var klemt flat 2 plasser og satt fast

Kan vell skylde litt på meg selv og for at jeg har xtrons skjerm og ikke original CCC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rune-K skrev:

Ok så du fikk ikke tilbake bilen med dekslene i framsetet, syntes det virket veldig rart se.

Neida, alt var skrudd sammen og var som normalt bortsett fra en flatklemt aux kabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...