Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Share Skrevet Oktober 25, 2023 Har en f11 520 med org 184hk, den fikk i sommer tunig Steg 2 av sedox, da fikk jeg på papiret med økning til 235 hk og 462nm. Uten om det er bilen orginal. Men vi har bestem oss for å gjøre den litt finere da med M fangere osv, men litt flere hk først hadde jo vært tingen hehe Tips til å få ut mere hk/NM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 25, 2023 Share Skrevet Oktober 25, 2023 Det aller beste tipset er nok å kjøpe en bil med større motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 9 minutter siden, Reef89 skrev: Det aller beste tipset er nok å kjøpe en bil med større motor. Ja skulle vel egentlig ha gjort det. MEN jeg får takk meg til denne her en periode til. Har litt planer lengre fremme om en annen bmw 😊 Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 25, 2023 Share Skrevet Oktober 25, 2023 6 minutter siden, Bimmerhenrik skrev: Ja skulle vel egentlig ha gjort det. MEN jeg får takk meg til denne her en periode til. Har litt planer lengre fremme om en annen bmw 😊 Da må du nok til med hybridturbo, større intercooler, større dyser osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 1 minutt siden, Haug530D skrev: Da må du nok til med hybridturbo, større intercooler, større dyser osv... Ja må sikkert det, men det vil sikkert overstige bilens verdi😆 men får begynne med effekt, DPF delet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 25, 2023 Share Skrevet Oktober 25, 2023 (endret) 6 minutter siden, Bimmerhenrik skrev: Ja må sikkert det, men det vil sikkert overstige bilens verdi😆 men får begynne med effekt, DPF delet. Har du ikke fjernet DPF så har du kun steg1 Endret Oktober 25, 2023 av Haug530D Bimmerhenrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 Hmm da må han ha gjort det da🤔 skal se om jeg finner det beviset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 (endret) 😊 Endret Desember 20, 2023 av Bimmerhenrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 (endret) På 25.10.2023 den 23.13, Bimmerhenrik skrev: 😊 Endret Desember 20, 2023 av Bimmerhenrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 (endret) På 25.10.2023 den 23.03, Haug530D skrev: Har du ikke fjernet DPF så har du kun steg1 Endret Desember 20, 2023 av Bimmerhenrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Oktober 25, 2023 Share Skrevet Oktober 25, 2023 Har du dette godkjent i vognkort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 1 minutt siden, Ampera skrev: Har du dette godkjent i vognkort? Nei ikke ennå, men han som gjorde hos meg sa det var bare å få det godkjent for det er flere kunder av han som har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 (endret) Dette fikk jeg av sedox steg 2 map tuning. Og det er bare å følge qr koden og da kommer det ett nytt bilde.Men det er bestilt time til statensvegvesen neste uke, torsdag tror jge for å få lagt det inn. Endret Desember 20, 2023 av Bimmerhenrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 25, 2023 Share Skrevet Oktober 25, 2023 3 minutes ago, Bimmerhenrik said: Nei ikke ennå, men han som gjorde hos meg sa det var bare å få det godkjent for det er flere kunder av han som har gjort. Møter du opp på BT med den lappen over der så tror jeg du kan regne med å få mangellapp med deg hjem, for det er ingen TÜV-godkjenning. Det er egentlig bare en fin kvittering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhenrik Skrevet Oktober 25, 2023 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2023 1 minutt siden, papertiger skrev: Møter du opp på BT med den lappen over der så tror jeg du kan regne med å få mangellapp med deg hjem, for det er ingen TÜV-godkjenning. Det er egentlig bare en fin kvittering. Han har da fått det inn i flere vognkort som lastebiler og andre personerbiler🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå