Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, RemyNG said:

Hvor kjøpte du den can bus enheten?

Alt av radio og moduler til den er direkte fra nettbutikken til ibus-app.de 

utrolig bra kundeservice på de greiene også, har snakka med utvikleren om småtteri jeg har prika på, og fått betaversjoner med fiks tilsendt ganske kjapt. Er i dialog med de om at sportsdisplay i ibus-appen ikke henter ut verdiene kjapt nok, og venter på svar der nå😅

Skrevet

Ble bra det, byttet du også metallforingene i kassa, der pins går inn?

Den originale shortshiften er akkurat passe oppgradering med å ikke være "for kort" som enkelte shortshifts kan bli. Rimelig sikker på at jeg har det originalt på min E61, merker forskjell mot E39en som har standard.

Skrevet
7 minutes ago, E.C. said:

Ble bra det, byttet du også metallforingene i kassa, der pins går inn?

Den originale shortshiften er akkurat passe oppgradering med å ikke være "for kort" som enkelte shortshifts kan bli. Rimelig sikker på at jeg har det originalt på min E61, merker forskjell mot E39en som har standard.

Om du tenker på de på sida, så må jeg ned med kassa og bytte dem en gang i nær framtid. De var ikke på delediagrammet til KOED, så må bestille opp et annet sted. Spaka lener fortsatt en god del mot 5te, men håper å få retta opp det snart😅

Skrevet

Boltene var allerede noe jævla herk å få ut av kassa, så det er jeg forberedt på. skulle vel aller helst hatt en sånn ekspansjons-greie til å sette på glidehammeren til greiene der.

Bestilte meg forsåvidt verktøy til å drive inn hylsene fra USA til den nette sum av rundt 2000kr ferdig importert, så monteringa blir ingen sak når den tid kommer.

Skrevet

Litt kveldssyssel, da jeg hadde et ledig øyeblikk. Husker ikke om jeg nevnte det tidligere, men når jeg kjøpte bilen sto det noen ekstralys i fangeren, som ble plukket av så fort jeg hadde bilen hjemme.

Fangeren er vel forsåvidt uoriginal og sprekt på såpass mange plasser at jeg uansett tenker å bytte den ut med en original en, så de ekstra hullene er ikke store problemet for øyeblikket.

IMG_2510.thumb.jpeg.1af271d000f7958e9c6ce31ac877e7a0.jpeg

Tror det eneste som levde kortere var M-stripene i grillen, som ble tatt av så fort kjøpekontrakten var signert😂

i alle fall tok jeg vare på lysene og ledningsnettet, sånn i tilfelle jeg fikk bruk for dem. Og nå som jeg har fjerna AC-vifta fikk jeg plutselig det.

IMG_2505.thumb.jpeg.a6b3977ec15d6672c517be4aca66832d.jpegIMG_2507.thumb.jpeg.3043ccf98c7caaee916a580f4723182e.jpegIMG_2508.thumb.jpeg.23914197835c0b11a0156256a31352e8.jpegIMG_2509.thumb.jpeg.e188b22752862929968ce324c0e64404.jpeg

var ikke mere jobb enn at det ble gjort på en kveld, mesteparten av tida gikk på å tape ledningsnett sånn at det ser skikkelig ut. Har ikke rukket å prøvekjøre enda, men regner med at det lille ekstra jeg får ut av dem blir midt i blinken😅

Interiøret jeg satte inn hadde allerede en bryter inni lagringsrommet i nedre dash, rett ved OBD-kontakten, så jeg kobla styrestrømmen via den i tilfelle jeg ikke vil ha ekstralysene.

Skrevet

Hvor dype lykter har du plass til bak nyrer nå? Har veldig lyst å montere lazer triple-R på min… eller lazer sentinel 

Skrevet

Det er 10,6cm fra frontplata til kanten av luftføringa, så Triple-R kan vel akkurat gå med litt kreativ montering, litt mer usikker på om Sentinel hadde gått🤔

Skrevet
På 15.2.2025 den 12.37, bronstad_98 skrev:

Det er 10,6cm fra frontplata til kanten av luftføringa, så Triple-R kan vel akkurat gå med litt kreativ montering, litt mer usikker på om Sentinel hadde gått🤔

Tøft, det blir nok trangt med triple-r ja. Men både sentinel 7 og 9 skal gå fint😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...