sveigis Skrevet August 18 Skrevet August 18 Gratulerer med skruplass 😊. Ting blir ganske annerledes når man får ting på stell og vet hvor man har tingene . Morro og se du får landet ting til Alpinaen og som feks lykter som skal være på den osv osv .
HakonLimseth Skrevet August 18 Skrevet August 18 Kjekt med skruplass, verktøyvogn og etter hvert løftebukk. Det er luksus 😊 Artig å organisere verktøyvogn, kan anbefale å ta en titt på gridfinity-systemet hvis du har eller kjenner noen med 3D-printer. Der er det bare fantasien som setter stopper. Ikke mine verktøyinnlegg, men du får lastet ned mange gratis-moduler over nett som kan printes billig i PETG 😃 E.C. og bronstad_98 reagerte på dette 1 1
bronstad_98 Skrevet Tirsdag kl. 19:37 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 19:37 (endret) Forandring fryder! Endelig dukket det opp deler fra Alpina Classic en måned etter bestilling ble lagt inn, frykter delene ikke akkurat er hyllevare, men fantastisk å faktisk kunne få tak i det man trenger. siden sola endelig bestemte seg for å ta turen innom trøndelag ble det en veldig etterlengtet vask av bilen. Verkstedet har enda ikke innlagt vann, så ble en "fort og gæli" handvask på gårdsplassen. om noen lurer, så med 20 eiker per felg ganger 4 hjul har du ca. En million eiker å fjerne bremsestøv fra. Pene er de da😅 Etter den fikk tørka litt, så satte jeg i gang med å få på emblemer på bakluka. Selve prosessen var ganske nervepirrende da man føler man egentlig bare har én sjanse til å få det til skikkelig. Spurte Alpina og fikk et diagram av mål for baklukeemblemene, så her er ting på riktig plass. og resultatet ble bra! Løfta bakenden på bilen betraktelig, ikke lenger er den en typisk E39. Så var det å kvitte seg med baklyktene. Facelift baklykter på preface bil passer jo ikke helt, blir mye glippe på sidene. Heldigvis var ikke karosseriet... modifisert for å fikse dette. Fikk tak i et pent sett preface baklykter med oransje blinklys, noe som jeg synes passer bra med fargen på bilen. måtte nesten se hvordan det blir med Alpina-spoiler også. Denne skal lakkeres opp av noen som kan det over vinteren, så slipper jeg å ødelegge noe ihvertfall😂 fikk også tatt ut adapterkittet med motstander for å drive LED-parklysene, har da komplett preface->facelift adapterkit til salgs om noen vil ha det. fikk i samme slengen ordnet noen smådetaljer, fjernet det gamle dekktrykklistremerket og merket i tanklokket, da selvfølgelig på plass med nye fra Alpina. Slenger med en liten før/etter på bakenden på bilen, vil si at helheten av bilen har reist seg ganske bra her. Er ikke all verden som gjenstår nå før jeg er fornøyd. Har nå et sett elektrisk innfellbare speil med dimming på lager, har funnet nytt sett lykteglass til frontlyktene, mangler å få på spoileren på bakluka og riktig frontfanger, så er det bare å bestille opp striper. Endret Tirsdag kl. 19:44 av bronstad_98 KKME30, gnilb, m-blå og 9 andre reagerte på dette 12
Orjan Skrevet i går, 11:41 Skrevet i går, 11:41 16 timer siden, bronstad_98 skrev: Slenger med en liten før/etter på bakenden på bilen, vil si at helheten av bilen har reist seg ganske bra her. Definitivt!! Jeg synes det er virkelig bra at du "de-modifiserer" denne flotte vogna. En runde eller to med Autosol på eksos-stussene nå, så blir det tipp topp Alpina-bakende 👍 bronstad_98 og sveigis reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Dette blir så bra så bra 😊 Nydelig å se folk som bygger de tilbake til fordoms kraft . bronstad_98 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå