Gå til innhold

BMW i3 navigasjon multimedia skjerm, verdi?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde bare sagt, beklager men hos høggern koster den 5000, men jeg kan gi den til deg for 2500. Problemet er nok det finnes ikke noe som finndel.no for private personer og jeg har sleit å selge kurante deler på Finn på grunn at ingen ser annonsen.  
 

høggern kan ofte prutes ned om man bestiller flere deler :) Så litt enig at priser er i overkant for noen deler. 

Endret av mr.pingu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2024 den 19.48, olemarius skrev:

Hei alle! Jeg ber om hjelp, jeg selger en i3 i deler, den har vært i en frontkollisjon. 

Flere er interessert i midt-skjermen, den har jeg i dag plukket ut. Fant dette av prisinfo: https://finndel.no/bildeler.aspx?type=fabrnr&qry=65+50+9+306+743

5k og oppover. Jeg har fått et bud på 1k, men vil nødig selge til spottpris.

Tusen takk til alle som vil hjelpe :)

 

Du har en Navi Pro skjerm ja? Er det plug and play å bytte ut den lille skjermen med en pro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, M6 Bjørn skrev:

 

Du har en Navi Pro skjerm ja? Er det plug and play å bytte ut den lille skjermen med en pro? 

Jeg tror du må kode inn den større skjermen sin oppløsningen, men det skal ikke være veldig vanskelig hvis du har verktøyene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, M6 Bjørn skrev:

 

Du har en Navi Pro skjerm ja? Er det plug and play å bytte ut den lille skjermen med en pro? 

BMW fjernet muligheten for å kode inn stor skjerm i SW en eller annen gang i 2020. Har du derfor for ny SW, må du bytte HU også (altså gjøre full ettermontering).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...