JankeN Skrevet April 29 Share Skrevet April 29 Heisann Lurer på hva jeg burde ha i bar fram og bak ? 225/40/r19 fram 255/35/r19 bak, 330e g20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet April 29 Share Skrevet April 29 Personlig tar jeg det som står på lappen og legger på 10% ish. Så for din del: Foran: 2.9 Bak: 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 29 Share Skrevet April 29 Ja står jo på lappen. Tar selv også 10%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JankeN Skrevet April 29 Forfatter Share Skrevet April 29 1 time siden, Makky123 skrev: Personlig tar jeg det som står på lappen og legger på 10% ish. Så for din del: Foran: 2.9 Bak: 3.5 det jeg hadd ifjor og bakdekkene måtte byttes etter 1 sesong🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet April 29 Share Skrevet April 29 10 minutter siden, JankeN skrev: det jeg hadd ifjor og bakdekkene måtte byttes etter 1 sesong🤔 Da ville jeg vurdert en hjulstillingskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JankeN Skrevet April 29 Forfatter Share Skrevet April 29 42 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Da ville jeg vurdert en hjulstillingskontroll. Fått nye dekk nå, så skal prøve igjen denna sesongen og se, har 2.5 fram og 2.7 bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JankeN Skrevet April 29 Forfatter Share Skrevet April 29 48 minutter siden, ///M-ini95 skrev: Da ville jeg vurdert en hjulstillingskontroll. ser nå at jeg hadde 3.8 på 255 ifjor🤦🏽♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 29 Share Skrevet April 29 Har samme dim på 4-serien, og mener at jeg har brukt F 2,9 og B 3,0. Samme dekk siste 4 sommersesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JankeN Skrevet April 29 Forfatter Share Skrevet April 29 15 minutter siden, papertiger skrev: Har samme dim på 4-serien, og mener at jeg har brukt F 2,9 og B 3,0. Samme dekk siste 4 sommersesonger. Okei skal prøve og se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå