Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2024 Skrevet Mai 13, 2024 Ja da er tiden kommet for ett nytt leketøy å bruke pengene sine på🤭 Har jo alltid hatt lyst på en E21 323i men at jeg skulle ende opp med denne til slutt var vel kanskje ikke planen 😊 strålende fornøyd er jeg vertfall å kan føre nok en bmw type inn i albumet over eide bmw'er😊 KKME30, Dusy, Saltkjelen og 14 andre reagerte på dette 17
Otis Skrevet Mai 13, 2024 Skrevet Mai 13, 2024 Gratulerer med ny bil! Også en Alpina? Kjell Rune reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Mai 13, 2024 Skrevet Mai 13, 2024 Gratulerer så mye! E21 er det sjeldent man ser 👍 Kjell Rune reagerte på dette 1
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2024 Forfatter Skrevet Mai 13, 2024 37 minutter siden, Otis skrev: Gratulerer med ny bil! Også en Alpina? Takker. Er nok desverre ikke en original Alpina. Mangler blant annet interiøret desverre å ser at det er utrolig vanskelig å skaffe også. 😊
sveigis Skrevet Mai 13, 2024 Skrevet Mai 13, 2024 Gratulerer med fin e21 😊 Denne har gått i mitt distrikt før han du kjøpte den av . Så denne har vært i tunet mitt mang en gang 😊 Kjell Rune reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå