Thage Johan Skrevet Juli 12 Share Skrevet Juli 12 Hørte at noen hadde fått bot på blinklysene på en e61. De lyser altid, men jeg trodde at dette var fra fabrikk å da lovelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 13 Share Skrevet Juli 13 (endret) E6x har "øyenbryn" som lyser orange og er typegodkjent/lovlig. US blinklys/sigøynerkoding er ikke lovlig. Endret Juli 13 av Yngvejos E.C., Reef89 og Otis reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 13 Share Skrevet Juli 13 Disse øyenbrynene du tenker på? De er typegodkjent og lovlige, men dessverre så er det alltid en liten risiko for at du kan møte på en inkompetent kontrollør som mener noe annet og da vil sende deg på visning. Det samme gjelder de oransje markeringslysene på E9x sine lykter, de er også typegodkjent og lovlige, men er likevel folk som har blitt sendt på visning for de på grunn av en slik kontrollør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thage Johan Skrevet Juli 18 Forfatter Share Skrevet Juli 18 På 13.7.2024 den 16.27, Daniel. skrev: Disse øyenbrynene du tenker på? De er typegodkjent og lovlige, men dessverre så er det alltid en liten risiko for at du kan møte på en inkompetent kontrollør som mener noe annet og da vil sende deg på visning. Det samme gjelder de oransje markeringslysene på E9x sine lykter, de er også typegodkjent og lovlige, men er likevel folk som har blitt sendt på visning for de på grunn av en slik kontrollør. Det var disse jeg tenkte på ja. Kan jeg be om diesel erstatning for inkompetanse om jeg må på visning? Må kjøre 3 timer om jeg må på visning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Tja, det er mye man kan få til via en advokat eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron788m Skrevet Juli 18 Share Skrevet Juli 18 Er det visning eller forenklet forlegg som er problemet? Eller er det et teoretisk problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thage Johan Skrevet August 13 Forfatter Share Skrevet August 13 På 18.7.2024 den 21.51, Ron788m skrev: Er det visning eller forenklet forlegg som er problemet? Eller er det et teoretisk problem? Teoretisk problem Har noen karer hær som er litt ivrig når det gjelder lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå