Georgklaveness Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 Hei, har en 2012 bmw F11 og har vært på ferie med den i Østerrike og er nå på vei nordover mot Danmark og etterhvert Norge. I dag så begynte jeg å høre litt lyder når jeg bremset ned før et lyskryss og fikk konstantert at innerklossen på venstre bakbrems er mer eller mindre slitt bort og lyden er metall mot metall. Er det noen som vet om noen verksteder som kan bytte klosser (og skive) i Flensburg - området raskt til en akseptabel pris slik at jeg kan kjøre videre opp til Hirtshals uten å risikere liv og helse? Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 Albert Bauer holder til i Flensburg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juli 20 Share Skrevet Juli 20 39 minutter siden, Georgklaveness skrev: Hei, har en 2012 bmw F11 og har vært på ferie med den i Østerrike og er nå på vei nordover mot Danmark og etterhvert Norge. I dag så begynte jeg å høre litt lyder når jeg bremset ned før et lyskryss og fikk konstantert at innerklossen på venstre bakbrems er mer eller mindre slitt bort og lyden er metall mot metall. Er det noen som vet om noen verksteder som kan bytte klosser (og skive) i Flensburg - området raskt til en akseptabel pris slik at jeg kan kjøre videre opp til Hirtshals uten å risikere liv og helse? Ha en fortsatt fin kveld du vill bli overrasket over hvor mye de store bmwsjappene faktisk har på lager i sentrale strøk i tyskland, men stopper du en plass i det som en gang var øst-tyskland kan det være litt værre. bare å reise innom bmw så ordner dette seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 21 Share Skrevet Juli 21 Anbefaler Albert Bauer, god service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 21 Share Skrevet Juli 21 Så lenge du kan vente til mandag og ikke har båt fra Hirtshals i dag burde vel Albert Bauer i Flensburg være beste opsjon. Håper det løser seg! Vi har båt hjem fra Hirtshals i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgklaveness Skrevet Juli 21 Forfatter Share Skrevet Juli 21 1 minutt siden, papertiger skrev: Så lenge du kan vente til mandag og ikke har båt fra Hirtshals i dag burde vel Albert Bauer i Flensburg være beste opsjon. Håper det løser seg! Vi har båt hjem fra Hirtshals i morgen Har kommet meg fra Neumünster til flensburg idag, med meget forsiktig kjøring. Har båt hjem på mandag kveld så satser på det ordner seg hos Albert Bauer i morgen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Juli 21 Share Skrevet Juli 21 Sand Jensen holder også til i nærheten av Bauer i Flensburg. Kan også anbefales. Det danske værksted i Flensborg PRISFORESPØRGSEL TEL. +45 87 22 42 98 SAND JENSEN GMBH, Zur Bleiche 43 24941 Flensburg Tlf. +49 (0) 461 904 10 03 E-mail: info@sandjensen.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå