macrorain Skrevet August 17, 2024 Forfatter Skrevet August 17, 2024 Takboksen endelig av! Fornøyd med felgene også, og veldig glad for at jeg fikk byttet grill, ser mye tøffere ut enn "el"-grillen. 😛 mr.pingu, Dusy, KireS og 4 andre reagerte på dette 7
macrorain Skrevet August 17, 2024 Forfatter Skrevet August 17, 2024 Fant en veldig rar kant eller hva jeg skal kalle det under lakken på aller bakerste stolpe på ene siden, ser nesten ut som om det er en sveis som er synlig gjennom lakken. Vanskelig å ta bilde, men gjorde et forsøk. Ser mystisk ut. Får høre med forhandleren til uken.
macrorain Skrevet November 11, 2024 Forfatter Skrevet November 11, 2024 (endret) Får denne hver gang jeg slå på cruise control, og må trykke "Close message".. Ikke akkurat verdens undergang, men litt irriterende. Ikke forstår jeg helt hva meldingen betyr heller, eller hvorfor den er så viktig at jeg må informeres om det hver eneste gang jeg kjører bil. 🤔 Noe som er mulig å få vekk tro? Endret November 11, 2024 av macrorain
Ron Jeremy Skrevet November 11, 2024 Skrevet November 11, 2024 18 minutter siden, macrorain skrev: Får denne hver gang jeg slå på cruise control, og må trykke "Close message".. Ikke akkurat verdens undergang, men litt irriterende. Ikke forstår jeg helt hva meldingen betyr heller, eller hvorfor den er så viktig at jeg må informeres om det hver eneste gang jeg kjører bil. 🤔 Noe som er mulig å få vekk tro? Dette var en av 2/3 kjente bugs i vår 21’ iX3 også. bakluken også var ivrig med å slå ut. Samt radio slo seg på når man låste dørene enkelte ganger… ble aldri fikset på OTA oppdateringer. Men var sjelden «nok» til at jeg ikke tok tak i det mtp forhandler. Sjekk med forhandler ang problemet. macrorain reagerte på dette 1
codex Skrevet Desember 6, 2024 Skrevet Desember 6, 2024 On 11/11/2024 at 6:46 PM, macrorain said: Får denne hver gang jeg slå på cruise control, og må trykke "Close message".. Ikke akkurat verdens undergang, men litt irriterende. Ikke forstår jeg helt hva meldingen betyr heller, eller hvorfor den er så viktig at jeg må informeres om det hver eneste gang jeg kjører bil. 🤔 Noe som er mulig å få vekk tro? Du har aktivert en eller flere funksjoner som ikke er støttet i norge, som f.eks automatisk forandring av fart etter skilter. osv. Du må inn i menyene i bilen og skjekke ut hvilke instillinger du har. macrorain reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet Desember 7, 2024 Skrevet Desember 7, 2024 10 timer siden, codex skrev: Du har aktivert en eller flere funksjoner som ikke er støttet i norge, som f.eks automatisk forandring av fart etter skilter. osv. Du må inn i menyene i bilen og skjekke ut hvilke instillinger du har. Var slik på vår 21’ også. Alltid i forbindelse med aktiveringen av ACC. Samt åpning av bakluka ved låsing av bilen. Usikker på hvor mye ressurser BMW legger i utgående iX3 i disse dager, med nye iX3 rundt neste sving. BMW har jo også outsourced SW i stor grad til Tata nå også, selvom de har styrings og eierett over eget OS. macrorain reagerte på dette 1
macrorain Skrevet Desember 7, 2024 Forfatter Skrevet Desember 7, 2024 21 timer siden, codex skrev: Du har aktivert en eller flere funksjoner som ikke er støttet i norge, som f.eks automatisk forandring av fart etter skilter. osv. Du må inn i menyene i bilen og skjekke ut hvilke instillinger du har. OK, så i teorien har jeg slått på noe jeg ikke kan slå på, og om jeg slår det av igjen så forsvinner meldingen?
codex Skrevet Desember 8, 2024 Skrevet Desember 8, 2024 12 hours ago, macrorain said: OK, så i teorien har jeg slått på noe jeg ikke kan slå på, og om jeg slår det av igjen så forsvinner meldingen? Stemmer, det står også til høyre at denne funksjonen er ikke tilgjengelig i dette landet blablabla. Men det kan slås på alikevel. Men da får du slike meldinger.
macrorain Skrevet Desember 8, 2024 Forfatter Skrevet Desember 8, 2024 2 timer siden, codex skrev: Stemmer, det står også til høyre at denne funksjonen er ikke tilgjengelig i dette landet blablabla. Men det kan slås på alikevel. Men da får du slike meldinger. Fant ut, det var en detection av trafikklys et eller annet. Takk for godt tips! mslello og codex reagerte på dette 2
macrorain Skrevet Torsdag kl. 15:05 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 15:05 (endret) På 17.8.2024 den 16.45, macrorain skrev: Fant en veldig rar kant eller hva jeg skal kalle det under lakken på aller bakerste stolpe på ene siden, ser nesten ut som om det er en sveis som er synlig gjennom lakken. Vanskelig å ta bilde, men gjorde et forsøk. Ser mystisk ut. Får høre med forhandleren til uken. Bilia/BMW fant aldri helt ut hva dette var for noe mystisk eller hva det kom av. Men fikk det hvertfall pusset ned og lakkert om gratis, og nå er det helt perfekt. Så kudos til Bilia Skøyen for god service og oppfølging. Endret Torsdag kl. 15:06 av macrorain Dusy og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå