Maverick2002 Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 Hei, Idag klarte jeg å miste en festeklips i motorrommet som jeg ikke finner. Jeg prøver nå å få tak i ny, men klarer ikke finne den i ETK katalogen. Det er snakk om en G31 og festeklipsen som holder høyre plastbeskyttelse på siden foran frontruta på plass. Der er et ganske likt plastdeksel på motsatt side med samme klips. Disse er festet med kun 1 klips som vris 90 grader for å låse dekslene. Noen som vet om disse kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 (endret) Jeg vet ikke hvordan g31 klipps ser ut men er det disse? https://vehicleclips.co.uk/collections/bmw-car-trim-clips-fixings-fasteners/products/push-fit-expanding-rivet-windscreen-cowl-trim-clip-bmw-51718195812?_pos=50&_fid=0095da8dd&_ss=c Endret August 21 av mr.pingu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 21 Share Skrevet August 21 Hvis du har en makan clips fortsatt på plass så hjelper det en del om du legger ved et bilde av den, samt akkurat hvor den sitter. Blir litt vanskelig å lete etter en clips i ETK kun ut ifra beskrivelse. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet August 22 Forfatter Share Skrevet August 22 Her er bilde av begge dekslene, den ene mangler klipsen/skruen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenHaa Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 Utifra ETK ser det ut til at den kun selges komplett med dekselet. Men burde ikke være umulig å finne erstatning på typ ebay, eller kanskje til og med biltema, de har mye div klips og plugger til BMW! Maverick2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 7 timer siden, MortenHaa skrev: Utifra ETK ser det ut til at den kun selges komplett med dekselet. Men burde ikke være umulig å finne erstatning på typ ebay, eller kanskje til og med biltema, de har mye div klips og plugger til BMW! De der så noe spesialiserte ut, en slags "låseklips" som man vrir rundt. Delenr på deksel TS mangler er iallefall 51717388716 og ordinær pris hos GS er 400,- Eventuelt så har Namsos Bil ett brukt. https://www.bruktdel.no/nbf/Bildeler/bmw/5-G30-G31-F90-2017-23/karosseri/ovre-torpedoplate--viskermotordeksel-(51717388716)/3805-368550/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 Ja, disse tror jeg er i samme gata som på f.eks. E60 der du vrir med en stor unbrako (en del av selve dekselet). Hvis den knekker av så får du ikke kjøpt de løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet August 22 Forfatter Share Skrevet August 22 Ja tror ikke jeg kommer til å kjøpe nytt komplett deksel hvertfall. Får finne på en smart løsning med en universal klips av et slag tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 22 Share Skrevet August 22 12 minutter siden, Maverick2002 skrev: Ja tror ikke jeg kommer til å kjøpe nytt komplett deksel hvertfall. Får finne på en smart løsning med en universal klips av et slag tenker jeg. Eventuelt finne en "Plastic turn fastener" i google som ser lik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå