Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har installert ista + fulgte også med inpa men denne versjon er helt tysk, har en anna versjon av inpa som jeg har fått tak i tidligere, denne er engelsk. Vet disse programmene er veldig følsom for forandring, trur derfor at det kan bli vanskelig å slette min nåverende inpa (tysk) å installere den engelske versjon jeg har liggende i en epost. Noen som har innspill eller kan hjelpe ?

Skrevet

Link med alt du trenger: https://mega.nz/file/RcshDLbZ#guGZT2VKNRGRpK8FBgxlhQAUW_OreT510K8vHx9H63g 

What's Installed?
- Inpa 5.0.6 (with English script files & Support for F-series)
- EDIABAS 7.3.0
- NCS Expert (with English menus and buttons, and NCS Dummy Profile pre-installed)
- NCS Dummy 4.0.1
- Tool32 4.0.3
- WinKFP 5.3.1
- Integrated SP-DATEN v53.3
- BMW Coding Tool v2.5.0 (for use as an alternative to NCS Dummy, or to update DATEN files as new ones become available)
- USB Drivers for cable
Why is this Beneficial?
- One single installation will install ALL the programs needed for coding & diagnosis, will update the programs to show English menus, will set up NCSExpert with the correct NCSDummy profile, will automatically install USB Drivers, and comes integrated with SP-DATEN 53.3 (YES, Integrated!)
- All the latest versions of the programs in one neat install file
- No hunting or searching for SP-DATENs then struggling to import them
- SMALL file size. The entire package is only 170MB!! No need to download 15GB of DATEN files.
- System Environment PATH variables taken care of by the installer
- USB Driver included and automatically installed (and figured out if you need the 32 bit or 64 bit driver by itself)

• 2 weeks later...
Skrevet
29 minutter siden, DavidW skrev:

Hiver meg gjerne med på denne jeg og :)

Regner med det ikke er så ille skrive det her, så slipper vi noe mer styr rundt det 

Passordet er: bimmerscene.com

Skrevet
1 time siden, HakonLimseth skrev:

Regner med det ikke er så ille skrive det her, så slipper vi noe mer styr rundt det 

Passordet er: bimmerscene.com

Nydelig. Takker og bukker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...