Daniel_f Skrevet August 21, 2024 Skrevet August 21, 2024 Har installert ista + fulgte også med inpa men denne versjon er helt tysk, har en anna versjon av inpa som jeg har fått tak i tidligere, denne er engelsk. Vet disse programmene er veldig følsom for forandring, trur derfor at det kan bli vanskelig å slette min nåverende inpa (tysk) å installere den engelske versjon jeg har liggende i en epost. Noen som har innspill eller kan hjelpe ?
mr.pingu Skrevet August 22, 2024 Skrevet August 22, 2024 Jeg mener på @Otis sin pakke er det en del filer du kan kopiere over de originale for å få engelsk.
Reef89 Skrevet August 22, 2024 Skrevet August 22, 2024 ... ellers finnes det mange filer og guider på Internett. Lite google.no søk så kommer man langt og eks: https://www.bimmerfest.com/threads/inpa-5-0-6-english.1406002/
HakonLimseth Skrevet August 22, 2024 Skrevet August 22, 2024 Link med alt du trenger: https://mega.nz/file/RcshDLbZ#guGZT2VKNRGRpK8FBgxlhQAUW_OreT510K8vHx9H63g What's Installed? - Inpa 5.0.6 (with English script files & Support for F-series) - EDIABAS 7.3.0 - NCS Expert (with English menus and buttons, and NCS Dummy Profile pre-installed) - NCS Dummy 4.0.1 - Tool32 4.0.3 - WinKFP 5.3.1 - Integrated SP-DATEN v53.3 - BMW Coding Tool v2.5.0 (for use as an alternative to NCS Dummy, or to update DATEN files as new ones become available) - USB Drivers for cable Why is this Beneficial? - One single installation will install ALL the programs needed for coding & diagnosis, will update the programs to show English menus, will set up NCSExpert with the correct NCSDummy profile, will automatically install USB Drivers, and comes integrated with SP-DATEN 53.3 (YES, Integrated!) - All the latest versions of the programs in one neat install file - No hunting or searching for SP-DATENs then struggling to import them - SMALL file size. The entire package is only 170MB!! No need to download 15GB of DATEN files. - System Environment PATH variables taken care of by the installer - USB Driver included and automatically installed (and figured out if you need the 32 bit or 64 bit driver by itself) Otis og mr.pingu reagerte på dette 2
HakonLimseth Skrevet September 5, 2024 Skrevet September 5, 2024 5 timer siden, Sag1 skrev: Har du passord for og få åpnet filene? Skal se om jeg finner det når jeg kommer hjem fra jobb 👍 Sag1 reagerte på dette 1
HakonLimseth Skrevet September 6, 2024 Skrevet September 6, 2024 På 5.9.2024 den 9.33, Sag1 skrev: Har du passord for og få åpnet filene? Sendt deg pm for passordet.
mr.pingu Skrevet September 6, 2024 Skrevet September 6, 2024 1 hour ago, HakonLimseth said: Sendt deg pm for passordet. Gidder du sende til meg og? ☺️
Øyvind L. Skrevet September 7, 2024 Skrevet September 7, 2024 (endret) Her har du en skikkelig versjon av BMW Standard Tools. Mener at denne har nyeste SP-Daten. (Sedoy versjon) https://www.mediafire.com/file/1vra3fj2o9i7o17/bmw_standard_tools_installer_v2.12.2.exe/file Endret September 7, 2024 av Øyvind L. HakonLimseth reagerte på dette 1
DavidW Skrevet September 12, 2024 Skrevet September 12, 2024 På 6.9.2024 den 13.20, HakonLimseth skrev: Sendt deg pm for passordet. Hiver meg gjerne med på denne jeg og
HakonLimseth Skrevet September 12, 2024 Skrevet September 12, 2024 29 minutter siden, DavidW skrev: Hiver meg gjerne med på denne jeg og Regner med det ikke er så ille skrive det her, så slipper vi noe mer styr rundt det Passordet er: bimmerscene.com
DavidW Skrevet September 12, 2024 Skrevet September 12, 2024 1 time siden, HakonLimseth skrev: Regner med det ikke er så ille skrive det her, så slipper vi noe mer styr rundt det Passordet er: bimmerscene.com Nydelig. Takker og bukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå