Mr. Erling Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 Bombrikken anbefales å montere øverst, midt på frontruten. Synes det er litt stygt. Noen forslag til alternativ plassering? Hvilke bombrikke leverandør foretrekker du? -Skyttelpass -Fremtind -Autopass -Flyt -Fjellinjen -andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 Har lagt sort plasti dip på min, så den er i hvertfall mindre synlig. Skriv ut en tynn lapp med serienr. og klistre på, sånn i tilfelle du trenger den, så slipper man å skrape for å få det frem. mr.pingu og Mr. Erling reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 49 minutes ago, Mr. Erling said: Bombrikken anbefales å montere øverst, midt på frontruten. Synes det er litt stygt. Noen forslag til alternativ plassering? Hvilke bombrikke leverandør foretrekker du? -Skyttelpass -Fremtind -Autopass -Flyt -Fjellinjen -andre? Alt er vel det sammen, jeg har flyt siden dem tok seg ikke betalt for brikken per måned men det har nå endret. Gidder ikke å bytte og flere tar det gebyret nå. 15 minutes ago, Makky123 said: Har lagt sort plasti dip på min, så den er i hvertfall mindre synlig. Skriv ut en tynn lapp med serienr. og klistre på, sånn i tilfelle du trenger den, så slipper man å skrape for å få det frem. Det var ikke dumt, skal gjøre det en gang og. Makky123 og Mr. Erling reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 23 Share Skrevet September 23 (endret) Har vel Flyt tror jeg. På E60n så ligger den oppi der som dashbord høyttaleren skal være for de med den lydpakken, skjult under dekselet. På F01 så har jeg høyttaler der så den ligger bare i hanskerommet, ikke orket å montere den. (at brikkene ikke er synlig utenfra har ikke noe si på regningen, får rabatten, timesregelen osv. fordiom, så at den skal henge synlig i frontruten er vel en myte nå.? før da det var lyspassering Grønt eller Hvitt og en slags analogtsystem så var vel plassering mer viktig). Endret September 24 av Reef89 Mr. Erling reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå