Kvasi Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 Varme i noen av felgene etter en kjøretur? Da vet du isåfall hvor du bør begynne å se etter synderen. Hjullager kjennes som allerede nevnt (nesten garantert) hvis du jekker opp og snurrer hjulet litt halvfort rundt, og holder en finger på fjæra ved dette hjulet. Henger den på noen av bremsene/brekket kjenner du det ved å snurre på hjulene når bilen er oppjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.pingu Skrevet Oktober 8 Forfatter Share Skrevet Oktober 8 (endret) Som sa det var lett å bli lurt hvor lyden kommet fra. Jekket opp bilen i helgen og alle hjullagere virka fint, ikke noe å kjenne på. Men jeg har nå en ny kandidat. Helgen før brukte vi takstativet og ikke tatt av. Tidligere hørte jeg aldri noe med dette takstativet (Thule Wingbar) så så jeg i dag etter parkert bilen at 1 av bøylene var montert omvendt… Stor sannsynlig at det er den, samt at lydisolering har kanskje hjulpet mye til hjulstøy at vindstøy er nå bedre hørbart. Det er lov å le Endret Oktober 8 av mr.pingu sondre og PIIIPower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 8 Share Skrevet Oktober 8 Det der er faktisk en gjenganger. Det kan faktisk høres ut som defekt hjullager/hjulstøy. Hadde selv en sak forrige uke med "ulyder i understell" som viste seg å være løs takrails. mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå