Ron Jeremy Skrevet Oktober 16, 2024 Skrevet Oktober 16, 2024 Opplever litt trøbbel med iDrive/skjerm i vår iX1. Har siste oppdatering på iDrive, som vel ble oppdatert for et par uker tilbake, men nå har det blitt litt trøbbel i tårnet. Nærmere bestemt, så fryser nedre del av skjermen seg. Trykker jeg på nedre del av skjermen, må man vente noen sekunder før noe skjer, da kan jeg etterhvert justere varme i sete og ratt, men kan ikke justere temperaturen (klima) opp eller ned… Alt annet fungerer fint. Oppdaget dette først igår, og moroa fortsetter. Fristende å spørre om noen vet om det går ann å ta en hard reset selv? Eller om det er mulig å oppdatere til en tidligere versjon. Eller skal jeg plinge Bilia bare?!
sanders54 Skrevet Oktober 16, 2024 Skrevet Oktober 16, 2024 Hvis du holder inne volum-knappen (iallefal på iDrive 7) i ca 30 sekunder så vil den ta en omstart. Pleier å fikse en del slike skavanker. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2024 1 time siden, sanders54 skrev: Hvis du holder inne volum-knappen (iallefal på iDrive 7) i ca 30 sekunder så vil den ta en omstart. Pleier å fikse en del slike skavanker. Takk, det skal prøves! Tror jeg har hørt om dette før, så kanskje fungerer det generelt på flere iDrive moduler? Takk for (forhåpentligvis) nyttig innspill! 👌🏻 AuroraDriver reagerte på dette 1
AuroraDriver Skrevet Oktober 16, 2024 Skrevet Oktober 16, 2024 Ser problemet, han der duden i skjermen er ikke happy. @sanders54 Den løsningen hjelper også for mobiler som ikke får koblet seg på via Bluetooth også etter det jeg forstår. Ron Jeremy, Snagg30 og mr.pingu reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet Oktober 16, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2024 27 minutter siden, AuroraDriver skrev: Ser problemet, han der duden i skjermen er ikke happy. @sanders54 Den løsningen hjelper også for mobiler som ikke får koblet seg på via Bluetooth også etter det jeg forstår. La oss skylde på lav ☀️ og gammel manns mysing. Støvete var det også, huff og huff! prøver volum trikset, håper det hjelper AuroraDriver reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet Oktober 17, 2024 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2024 Vel, resett funksjonen fungerte strålende! volum hjulet ble holdt nede ca 15-20 sekunder, deretter shuttet den ned og rebootet seg opp igjen. Problem løst og man kan igjen justere gradene på klima. Stor takk til bidraget som løste dette 👍🏻 mslello, Marius2002, sanders54 og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå