Gå til innhold

Feilkode på interiørlys foran - E91 LCI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har feilkode A669 - Front Interior Lights på FZD modul som hele tiden kommer tilbake.

Alle tre lys i taket foran fungerer, lys i hanskerom fungerer, lys i fotbrønn fungerer.

Hva annet kan trigge denne feilkoden? Har ikke noe LED pærer eller lignende.

Skrevet
25 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Fungerer disse oransje?

Har lyst å si ja, men tror jeg får dobbelt sjekke det når jeg er i bilen igjen 🤔

24 minutter siden, Otis skrev:

Kan det være lys i døra eller speilet, inne og ute?

Skal vel ikke gi feil på interiør lys om det er utvendig lys som ikke fungerer?

Vet ikke om det er noe lys i døren innvendig, det må jeg nesten sjekke.

Skrevet

Exit light er pæra nederst i dørtrekk, en på hver side. Den som lyser opp bakken når døra åpnes. Så var det en i hver fotbrønn som du allerede er inne på. Entrance light er lys i dørhåndtak utvendig. Hanskerom og sminkespeil i solskjerm tror ikke jeg vil slå ut en slik feilkode, siden disse har en fysisk bryter i kretsen sin, da blir det umulig for en modul å måle motstand i en åpen krets.

Så basert på hva du skriver er det mest naturlig å sjekke de på undersiden av døra.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, E.C. skrev:

Exit light er pæra nederst i dørtrekk, en på hver side. Den som lyser opp bakken når døra åpnes. Så var det en i hver fotbrønn som du allerede er inne på. Entrance light er lys i dørhåndtak utvendig. Hanskerom og sminkespeil i solskjerm tror ikke jeg vil slå ut en slik feilkode, siden disse har en fysisk bryter i kretsen sin, da blir det umulig for en modul å måle motstand i en åpen krets.

Så basert på hva du skriver er det mest naturlig å sjekke de på undersiden av døra.

Lys i bunn av dørtrekk har jeg egentlig ikke tenkt over at jeg har en gang, det er vel inkludert i lyspakken vil jeg tro.

Skal sjekke de også da 😅

Endret av Daniel.
Skrevet

Lys i bunn av dørtrekk fungerer på begge sider, samt de to små oransje i taket.

Men feilkoden har vært vekke siden jeg slettet den på lørdag 🤷‍♂️ 

Er ikke første gangen jeg har fått den, så den dukker vel kanskje opp igjen før eller siden.

Skrevet

Kan hende du har en pære på tur ut eller en litt halvveis dårlig kontakt. Jeg hadde feil på baklys som dukka opp en del ganger, samtidig som alle pærene lyste, men det var først da jeg kjørte inn på EU at en pære faktisk var gått.

Skrevet
11 minutter siden, E.C. skrev:

Kan hende du har en pære på tur ut eller en litt halvveis dårlig kontakt. Jeg hadde feil på baklys som dukka opp en del ganger, samtidig som alle pærene lyste, men det var først da jeg kjørte inn på EU at en pære faktisk var gått.

Kan være.

Får vel bare følge med og se om noe slutter å funke etterhvert 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...