TRF Skrevet Desember 29, 2024 Share Skrevet Desember 29, 2024 Ser ut som jeg har kjøpt en gammel sliten I3 60ah som "pizzabil" / "brød og melk bil". For dere som har tror jeg har mista det så er dette altså bil nummer 3 i husholdningen, eller egentlig 4, det går fortsatt i diesel på alt som skal gi mening utover lavest mulig kostnader til de kjedeligste tingene. Henter den aktuelle bilen i morgen. Den har føgende feilkoder: 22280F, 222814, 21F0E3, 21F0E4 Disse er såvidt jeg kan se alle relatert til "isolation resistance below threshold value". Er det noen "bankers" gjengangere som gjør dette? Bilen kjører og fungerer, men lader ikke med mer enn 12kw (ingen hurtiglading). -TRF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 @Saltkjelen er vell i3 kongen her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Desember 30, 2024 Share Skrevet Desember 30, 2024 Det slår meg at det har vært noen problemer med kablene fra batteriet til EME. Vis det er Index 1 eller 2 så er de NO GOOD men index 3 skal være OK. Men isolasjonsfeil kan også være HV komponenter, men da ryker som regel en sikring. Men da burde det være lett og finne ut. med å se på live data og aktivere og se om PTC virker A/C kompressor OSV - i å med at den starter og lader, så holder jeg en knapp på ledninger egentlig. TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå