Adrpau Skrevet Mandag kl. 14:38 Share Skrevet Mandag kl. 14:38 (endret) Hei dere, jeg byttet varmekupe vifte og kom borti + ledningen (vises på bildet) sånn att det ble en liten gnist. Dette skapte feilkoder bilen vil ikke starte holder inn bremsen og trykker på start men ingenting skjer blir bare mørkt i display. noen som vet hva jeg må gjøre eller noen som har vært borti noe lignende? Ps har omet alle sikringene. Endret Mandag kl. 18:28 av Adrpau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 16:02 Share Skrevet Mandag kl. 16:02 Hva kom den røde ledning borti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 16:03 Share Skrevet Mandag kl. 16:03 Og evt, vet du hva den hører til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrpau Skrevet Mandag kl. 16:04 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 16:04 Vet ikke hva den er til kom bori jord i skrutrekkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Mandag kl. 16:09 Share Skrevet Mandag kl. 16:09 Den grønne mistenker jeg er relé til DDE. Adrpau reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 16:18 Share Skrevet Mandag kl. 16:18 Det var helt riktig av ///M-ini95. Men relèet eller DDE skal vel ikke ta skade av en sånn kotrslutning? For strømmen går jo korteste vei? Du kan sjekke sikring F502 i bagasjerommet, men jeg tror ikke den gikk da den er 100A og 6mm2 kabel, som du var borti skulle ha smeltet før sikringen gikk. Adrpau reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 16:18 Share Skrevet Mandag kl. 16:18 Adrpau reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mandag kl. 18:17 Share Skrevet Mandag kl. 18:17 Jeg anbefaler å sjekke den F502 100A sikringen oppe på batteriet, har hørt at den går når det kortsluttes der du gjorde det Adrpau reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mandag kl. 18:25 Share Skrevet Mandag kl. 18:25 (endret) Men jeg tror ikke at du får kjøpt løs sikkring, men hele fordelingsboksen oppe på batteriet må byttes Endret Mandag kl. 18:26 av 540is Adrpau reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mandag kl. 18:30 Share Skrevet Mandag kl. 18:30 Adrpau reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 21:03 Share Skrevet Mandag kl. 21:03 Så F502 kan gå av å kortslutte den 6mm2? Jaja, det er jo en kort 6mm2 kabel, så den kan tåle MYE strøm før den smelter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrpau Skrevet Mandag kl. 21:04 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 21:04 Hei folkens takk for hjelpen fant ut problemet☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 21:05 Share Skrevet Mandag kl. 21:05 Hva var problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adrpau Skrevet Mandag kl. 21:06 Forfatter Share Skrevet Mandag kl. 21:06 var den f502 sikringen som var sprengt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mandag kl. 21:07 Share Skrevet Mandag kl. 21:07 Veldig bra at det ble funnet ut av såpass fort da. Da slipper man å ligge i senga på natta å fundere på hva i alle dager som skjedde... mr.pingu reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå