MrDibetus Skrevet 8 timer siden Share Skrevet 8 timer siden Heisann! Jeg har anskaffet lci lykter og LM2 modul som jeg vil sette på min 2003 mod e60. Har gjort en del research og funnet ut at på de tidligste modellene må det ekstra arbeid til for at dette skal fungere. Har BMW sitt retrofit dokument, samt andre tråder her på siden til hjelp når det gjelder kontakten til lyktene. Spørsmålet mitt er hva annet må gjlres for å retrofitte? Har hørt at AHL modulen må flyttes, og at ting må kodes. Jeg har Adaptive Bi-xenon lykter fra før av (SA 522 og SA 524) og skal oppgradere til de samme lci lyktene, altså Adaptive Bi-xenon lykter. Takk for all hjelp! Legger ut oppdateringer her når jeg setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden Du må fjerne (koble fra) AHL modulen under hanskerommet og få ledningsnettet som går til gammel AHL modul til å gå til LCM2. Deretter følger du instruksene i LCI dokumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDibetus Skrevet 2 timer siden Forfatter Share Skrevet 2 timer siden Så AHL modulen er inkludert/fastmontert på de nye lyktene? Trenger ingen ny AHL modul, bare at ledningsnettet fra den gammle legges til LM2 istedenfor hanskerommet? Takk! Johannes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet 1 time siden Share Skrevet 1 time siden Ja, det er to små AHL moduler, en på hver lykt. Ledningsnettet fra den gamle under hanskerommet legges til LCM2 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå