Hansea Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Er det noen med E32 eller andre BMW modeller fra sent 80 tall med 20 PINS kontakt som har erfaring med diagnoseverktøy som er mulig å få tak i nå. Se vedlegg på noe jeg fant på nettet. Er det noen som har erfaring med brukbart verktøy?
Otis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Du bruker jo bare den overgangen mot en "inpa" kabel, mot en PC. Så er du i mål. sveigis reagerte på dette 1
E.C. Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Du må fort ha en sånn med ADS-interface og INPA og gammel WinXp-laptop med RS232-port: https://www.ebay.com/itm/273768598709 Carsoft 6.5 kan funke også sveigis reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Jeg har denne stående med disketter opp til tidlig 90 tall så tror den skal greie og lese bilen din. Ulempen er at denne er langt fra bærbar, knapt slepbar så da må du komme til meg. Endret 12 timer siden av Rune-K PIIIPower, E.C., sveigis og 2 andre reagerte på dette 5
E.C. Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Knapt 10 år gammel den der Rune-K og Otis reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå