Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
22 minutter siden, TorsteinAa skrev:

Er ikke det aller enkleste å gå for mer ballongdekk på bilen om du har store felger med lite gummi på?

Det kan være, men tror det er noe med 4hjulstrekken som ikke liker at man har så store dekk om jeg ikke tar helt feil? I hvert fall til min modell…

Skrevet

Størrelsen på dekkene betyr ikke noe, men man kan ikke ha mer enn 0,5% ish rulleomkrets på dekk mellom hverandre.

Skrevet (endret)

Min 2013 E70 har ingen utstyrskoder for fjæring/understell av noe slag, så er nok helt standard. Heller ikke M-sport så har helt like 19" felger/dekk både foran og bak.

Syns den er fin og komfortabel å kjøre. Måtte bytte en bakfjær som knakk i fjor, merket da at det ikke var noe gasstrykk i originaldemperen (ca 95k km da). Har kjøpt et par B4 (antar det er B4 iallefall) men har ikke fått montert ennå. Så blir jo spennende det da...

bilstein.thumb.jpg.ea3cb650a6a5aa5f22f987b14c65df29.jpg

Endret av teerex
Skrevet
1 minutt siden, teerex skrev:

Min 2013 E70 har ingen utstyrskoder for fjæring/understell av noe slag, så er nok helt standard. Heller ikke M-sport så har helt like 19" felger/dekk både foran og bak.

Syns den er fin og komfortabel å kjøre. Måtte bytte en bakfjær som knakk i fjor, merket da at det ikke var noe gasstrykk i originaldemperen (ca 95k km da). Har kjøpt et par B4 (antar det er B4 iallefall) men har ikke fått montert ennå. Så blir jo spennende det da...

bilstein.thumb.jpg.ea3cb650a6a5aa5f22f987b14c65df29.jpg

Hold meg oppdatert på om det endrer noe. Og hvor fikk du tak i Bilstein? Og hva ga du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...