Roytore Skrevet Søndag kl. 11:47 Skrevet Søndag kl. 11:47 Hei, skal montere dab i min e60 2008 mod, og lurer på om lazer lyset skal lyse kontinuerlig eller bare noen sekunder?? Det slukker etter noen sek på min bil…
awt Skrevet Søndag kl. 22:44 Skrevet Søndag kl. 22:44 Jeg mener på most-kretsen lyser kontinuerlig ja, men det kan være komponenter på kretsen som har tatt kveld.
PIIIPower Skrevet Mandag kl. 10:18 Skrevet Mandag kl. 10:18 Hei @Roytore Dette er ett lite og marginalt forum, vi som brukere liker at forumet fremstår best mulig slik at eksisterende kunnskaps-brukere gidder å være her og hjelpe andre og at nye brukere presenteres for relevante emner og svar. Fint om du tar en titt på reglene som er laget for å gi en best mulig brukeropplevelse av forumet! https://bimmers.no/forums/topic/772489-forumregler-for-bimmersno/ 1. Fornuftige trådnavn/overskrifter - Forsøk å skrive fornuftige og fortellende overskrifter på tråder dere lager! Hjelp!! eller lignende sier ingenting om hva du vil ha hjelp med. Det gjør at mange unødig må klikke seg inn på tråden din, samt at det ikke er sikkert at de som faktisk kan hjelpe deg sjekker den. laffe, E.C., Øyvind L. og 4 andre reagerte på dette 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå