Otis Skrevet April 26 Skrevet April 26 Man får tak i helt nye viskermotorer fra feks autodoc, men de har ingen på lager akkurat nå. Ellers får man kjøpt brukt. Helt ny koster ca 3700,- fra feks koed. Gjennomføringen koster nok rundt 1000,- og viskerarm er nye 500 ish? Microbryter er vel 500-1000,- Fremdeles er det mye penger med 11.000,- Nesten så jeg kan si til deg at jeg kan skifte ting for deg, om du vil det. Jeg er billigere enn 11k totalt hvertfall.
lotipus Skrevet April 26 Forfatter Skrevet April 26 11 minutter siden, Otis skrev: Man får tak i helt nye viskermotorer fra feks autodoc, men de har ingen på lager akkurat nå. Ellers får man kjøpt brukt. Helt ny koster ca 3700,- fra feks koed. Gjennomføringen koster nok rundt 1000,- og viskerarm er nye 500 ish? Microbryter er vel 500-1000,- Fremdeles er det mye penger med 11.000,- Nesten så jeg kan si til deg at jeg kan skifte ting for deg, om du vil det. Jeg er billigere enn 11k totalt hvertfall. Ok det kan være interresant:D Jeg skal sende pm
E.C. Skrevet April 26 Skrevet April 26 Tror jeg har bakvisker på delebilen, mulig både gjennomføring og knapp der er ok. Hvis det er av interesse.
TurboJens Skrevet April 26 Skrevet April 26 https://www.gecleant.de/en/shop-en/de-wiper-glass-grommets/de-wiper-glass-grommets/ Nesten gratis, langt unna 11k. Eg brukar aldri viskeren bak. Det er i så fall eit uhell etterfulgt av kraftig banning...
lotipus Skrevet April 27 Forfatter Skrevet April 27 10 timer siden, TurboJens skrev: https://www.gecleant.de/en/shop-en/de-wiper-glass-grommets/de-wiper-glass-grommets/ Nesten gratis, langt unna 11k. Eg brukar aldri viskeren bak. Det er i så fall eit uhell etterfulgt av kraftig banning... Hvordan stiller eu kontroll seg til defekt visker? Synes google sier at man kan kjøre uten bakrutevisker,.men er den montert så skal den virke.. noen som vet sikkert?
lotipus Skrevet April 27 Forfatter Skrevet April 27 11 timer siden, E.C. skrev: Tror jeg har bakvisker på delebilen, mulig både gjennomføring og knapp der er ok. Hvis det er av interesse. Ikke usannsynlig:) mulig jeg sender en pm iløpet av neste uke
TurboJens Skrevet April 27 Skrevet April 27 2 hours ago, lotipus said: Hvordan stiller eu kontroll seg til defekt visker? Synes google sier at man kan kjøre uten bakrutevisker,.men er den montert så skal den virke.. noen som vet sikkert? Det er ikkje ein gong eit punkt på PKK. https://www.vegvesen.no/globalassets/kjoretoy/verkstedbransjenkontrollorgan/veileder-kontrollinstruks---alle-kjoretoy-unntatt-traktor.pdf
Lars89 Skrevet April 27 Skrevet April 27 Visker bak er ikke et punkt på EU-kontroll. Det er veldig mange biler som kjører uten fungerende visker bak. Personlig ser jeg ikke vitsen med å ha det montert.
E.C. Skrevet April 27 Skrevet April 27 Wiper delete er fint og flott for de som ikke vil ha en bakvisker. Samtidig koster det normalt ikke all verden å få fikset bakvisker (når man skrur selv). Når det gjelder diskusjonen om hvorvidt man skal ha bakvisker: Enkelte av oss har en merkelig fetish med et ønske om å kunne se ut bakruta og ikke kjøre varebilsimulator? 🤷♂️ PIIIPower, lotipus og Otis reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå