Mariuse34 Posted July 2 Posted July 2 Jeg forsøker å innstallere inpa for å fikse en girkasse. Men på den gamle jobb pcen min var det så mye admin-feller at jeg ga opp. Den var windows 10. Nå har jeg skaffet en 32 bit xp maskin istedenfor, men jeg er usikker på om filene fra NCS expert funker på den, eller om jeg må finne inpa etc et annet sted? Noen som har innstallert på xp og husker noe av dette? Takknemlig for alle tips
Reef89 Posted July 2 Posted July 2 https://www.google.com/search?q=bmw+inpa+on+32bit+winxp%3F&sca_esv=d0f0a50eee896748&sxsrf=AE3TifOoUptdTPQ1DtCiESPBwvo7yrWArg%3A1751446355804&source=hp&ei=U_NkaKOuL8bRwPAP6L7y2AM&iflsig=AOw8s4IAAAAAaGUBY6c5fmO0w7RFCXPD16HxYymykKOu&ved=0ahUKEwjjo4SP5p2OAxXGKBAIHWifHDsQ4dUDCBg&uact=5&oq=bmw+inpa+on+32bit+winxp%3F&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhhibXcgaW5wYSBvbiAzMmJpdCB3aW54cD8yBxAhGKABGAoyBxAhGKABGAoyBxAhGKABGAoyBxAhGKABGAoyBxAhGKABGApI9FdQAFjiVnADeACQAQCYAZ4BoAGNFKoBBDE4Ljm4AQPIAQD4AQGYAh6gAsEVwgIOEC4YgAQYsQMY0QMYxwHCAg4QABiABBixAxiDARiKBcICCxAuGIAEGMcBGK8BwgIREC4YgAQYsQMYgwEYxwEYrwHCAgUQLhiABMICCxAAGIAEGLEDGIMBwgILEC4YgAQY0QMYxwHCAgoQIxjwBRgnGMkCwgIIEAAYgAQYsQPCAgUQABiABMICCRAAGIAEGBMYDcICCBAAGBMYDRgewgIIEAAYExgWGB7CAgoQABgTGBYYChgewgIGEAAYFhgewgIIEAAYgAQYogTCAgUQABjvBcICBRAhGKABmAMAkgcFMTYuMTSgB--VAbIHBTEzLjE0uAeyFcIHCDEuOS4xNS41yAd7&sclient=gws-wiz Mariuse34 1
Alpejohn Posted July 2 Posted July 2 Denne bruker jeg, "Mike's Easy BMW Tools Package" (finner en download om du blar litt ned i innlegget) Det skal sies at jeg ikke har testet denne pakken på 32 bit system, men den funker fint på 64 bit og Windows 11 hvertfall. Mariuse34 1
Mariuse34 Posted July 4 Author Posted July 4 Tror jeg har klart å fomle meg gjennom dette. Gjenstår å se om jeg fikk til driveren til kabelen
Recommended Posts