Torstein Dolve Skrevet i går, 00:49 Skrevet i går, 00:49 Hei. Er det noen her som veit hvilket verksted som fikset bilen? Eventuelt har noen bilder fra skadene? Skal sta å se på bilen i morgen.
ball Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden video av bilen med tidligere skiltnr https://www.facebook.com/100057209479929/videos/-bmw-m3-full-titanium-exhaust-sourced-supplied-and-fitted-professionally-r44-per/582819309482661/?locale=zh_CN
*MrB* Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Skuff at en seriøs butikk som Alendalsgarasjen bruker juridisk tvilsom retorikk for å omgå rettigheter for kjøperen. Jeg er enig med @Saltkjelen. (Skulle bare mangle, da han er juridisk kompetent av yrke slik jeg forstår). En profesjonell aktør som averterer et produkt kan ikke nulle ut forbrukerkjøpsloven. De kan bare dytte ansvaret over på eier, som da har betalt for å påta seg mer ansvar. Gjeldende annonse. Bruktbil til salgs: BMW M3 - 2021 - Grå - 510 hk - Sedan | FINN.no Prisen er den samme som før. 250k under sammenlignbare biler. I mitt hode er det fortsatt et dårlig kjøp, da jeg ikke liker å eie biler med sånn historikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå