MortenFinnb Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg lurer hvorfor denne ikke er solgt ennå. BMW M3 Competition G80 samt så lurer jeg på status angående OPF delete? Det er gjort en OPF delete på denne, kan dette bli problemer med EU kontroll eller forsikring?
Lars89 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Det skal i utgangspunktet være et problem på EU-kontrollen da det ikke er lov å fjerne partikkelfilter eller modifisere eksos så den lager mer lyd. Men hvis kontrollør ikke bryr seg eller ikke har kompetanse på biltypen kan det være den slipper igjennom. Dette er en usikkerhet man evt må leve med når man har en modifisert bil. Har ikke noen forklaring på hvorfor den ikke er solgt. Folk kjøper kanskje G81 istedet?
Øyvind L. Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Er vel for dyr og kanskje flere å flere vil ha batteribil. Og den er ikke original. Jeg hadde vertfall styrt unna trimma M bil.
Fredrik 90 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Tipper det er fordi det har vært fem eiere på den på tre år. Den er jo liksom ikke noe kupp heller. Med fare for å bli litt vulgær så er det litt som den fine jenta på byen som du vet alle har vært inni, du sier ikke nei hvis hun byr seg frem men du gidder liksom ikke å legge innsats i å sjekke henne opp med blomster, gaver og dikt. Tviler på at folk som er i markedet for å bruke en mill pluss på en bil som dette ender opp med batteribil. Mulig folk heller ville hatt G81, det ville iallfall jeg 😅 Lars S reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg lurte litt på denne selv, men den mangler utvidet skinn. Syns ikke den er så ille priset egentlig, så sliter litt med og forstå det jeg også. 50% av bilene på Finn har OPF delete. Noe som er høyt forståelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå