Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefalinger til framgangsmåte? Canbus adapter? Har montert x-antall ledbarer til eldre biler, men ikke til nyere. Vet at noen også bruker OBD porten, men vil helst unngå det hvis det er mulig. 

Skrevet

Er det ikke bar ett alternativ, og de kobles på 2 forskjellige måter?

canbus adapter som enten klikkes på ledninger eller direkte i OBD porten. Det er jo samme greia.

Skrevet
2 minutes ago, Otis said:

Er det ikke bar ett alternativ, og de kobles på 2 forskjellige måter?

canbus adapter som enten klikkes på ledninger eller direkte i OBD porten. Det er jo samme greia.

Har ikke peiling, som sagt aldri koblet på nyere biler.

Skrevet (endret)

XBB, fungerer med adaptive lys og slipper man trekke ledning gjennom torpedoveggen. 

Ledbaren min spiller nå i lag med adaptive fjernlys, skrur seg med en gang de begynner å se andre biler og begynner å legge skygge. 
Hadde modernum DL1200 boks før, den klarte ikke det.

Muligens fungere CanM8 også med adaptive lys men det kan jeg ikke uttale meg noe om.

Endret av mr.pingu
Skrevet
7 minutes ago, mr.pingu said:

XBB, fungerer med adaptive lys og slipper man trekke ledning gjennom torpedoveggen. 

Ledbaren min spiller nå i lag med adaptive fjernlys, skrur seg med en gang de begynner å se andre biler og begynner å legge skygge. 
Hadde modernum DL1200 boks før, den klarte ikke det.

Muligens fungere CanM8 også med adaptive lys men det kan jeg ikke uttale meg noe om.

Ja ser ut som det blir XBB. Heldigvis er obd porten på g01 gjømt opp under rattet og ikke ved døra som på e83.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...