mr.pingu Skrevet Onsdag kl. 17:44 Skrevet Onsdag kl. 17:44 1 hour ago, *MrB* said: Synes bare den er oppskrytt da den ikke trykker på en del knapper som jeg synes er viktig. Hvilken knapper er det?
*MrB* Skrevet Onsdag kl. 18:21 Skrevet Onsdag kl. 18:21 14 minutes ago, mr.pingu said: Hvilken knapper er det? Blir litt hakk i platen om jeg skal gjenta det. Finn frem popcorn og les I4-tråden, så unngår vi å torpedere tråden til stakkaren her. Er du spesielt interessert så kan du heller be om en PM. mr.pingu reagerte på dette 1
Eivind92 Skrevet Torsdag kl. 07:47 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 07:47 (endret) På 27.1.2026 den 9.46, Marius2002 skrev: Haha, du må aldri slutte med å disse i4. Det er nemlig fin humor. Men en i4s kjøreegenskaper og kjøreglede kan på ingen måte sammenlignes med Enyaq eller ID.4. Men dette er jo høyst individuelt. Har kjørt alle tre og Enyaqen funger pga. det praktiske, men ID.4en er kun trist, selv om den er lik kjøremessig som Enyaq. De er ikke vond å kjøre, men de er trist. Bakseteplassen på i4 er trang, det er også smale dører. Likevel er jo bare når en skal inn og ut og babysete er kun kort tid. Nå har Recaro kommet med Xenon 1 som jeg tipper er arvtakeren til Zero.1. De er kjent for å ha smale stoler og ellers bygger lite og samtidig er veldig trygg og solid. En MÅ(i mine øyne) ha stol som kan vris etter en er ferdig med babystol, da er også innlasting av unge null problem, selv i trange bakseter som i4. Xenon 1 kan brukes tidlig, men babystol som kan løftes inn/ut er å foretrekke når ungen er baby og bare sover. Recaro Xenon 1 | salg Igjen, test med i4 først. Video med i4 og vogn/stol: Den var fin @Marius2002! Skal sjekke ut bilstolen ved anledning. Ref kjøreglede I4 vs annet er det i boka mi stor forskjell på I4 M50 vs biler som I5 Xdrive40, ID7 GTX, ID4, Enyaq eller mer tradisjonelle dieselbiler som Octavia og Passat. Men jeg er enig i at bensinrekkesekser eller annet motorsterkt fossilt er enda mer gøy. Endret Torsdag kl. 07:51 av Eivind92 laffe, Marius2002 og mslello reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå