Christian001 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Noen som har erfaring/tanker angående 20mm spacere på en f31. Felgene som er tiltenkt å brukes har ET 18x9 med innpress 30 / 32mm. Er det trygt? Vil dekkene berøre skjermene i hjulbuen? Kan dekkene bli borti noe på innsiden av hjulbuen ved svinging?
*MrB* Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden ET10 og 9’’ felgbredde? Det er ganske friskt oppsett. Jeg har ikke eksakt svar, men jeg ville ikke satt penger på det går sånn uten videre nei.
Christian001 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden 3 minutter siden, *MrB* skrev: ET10 og 9’’ felgbredde? Det er ganske friskt oppsett. Jeg har ikke eksakt svar, men jeg ville ikke satt penger på det går sånn uten videre nei. Du tror de vil stikke for langt ut altså?
Daniel. Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, i hvertfall om du ikke har bra med senk. Må sikkert kjøre på med mer negativ camber og dekkstrekk også. 9" ET10 og ET12 vil vel stikke nesten 2cm lengre ut enn det f.eks 437M fra F80 M3 gjør på F31.
BMWE39turbo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har du prøvd felgene før du kjøper spacer? 9 felg med et30 og 245 eller 255 dekk er rimelig flush med hjulbuen.
Christian001 Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Har ikke prøvd, er på utkikk etter alternativer. Har klart å feilkjøpe 798M felger til f31. Derfor jeg spør ang spacerne😅Dekkene er 255 faktisk
E.H.D Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden 1 time siden, Christian001 skrev: Har ikke prøvd, er på utkikk etter alternativer. Har klart å feilkjøpe 798M felger til f31. Derfor jeg spør ang spacerne😅Dekkene er 255 faktisk Feilkjøp? Uten spacere bør jo disse passe ganske bra på f31, som originale f31 hjul med spacer.
Christian001 Skrevet 20 minutter siden Forfatter Skrevet 20 minutter siden (endret) 15 minutter siden, E.H.D skrev: Feilkjøp? Uten spacere bør jo disse passe ganske bra på f31, som originale f31 hjul med spacer. Dessverre har felgene annerledes boltmønster og navdiameter ift. F31 sitt nav. Derfor spacere skjønner du (som også endrer boltmønster). Endret 19 minutter siden av Christian001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå