andreeb Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Heisann folkens! Ser på en BMW F31 2012 modell, 328IA. M-Sport innvendig/utvendig. Den er kjørt 200.000, registerkjede nylig byttet og bilen har god service historikk. Vurderer å stikke å prøvekjøre denne, men er det noe jeg burde være OBS på? Og er dette en bil dere ville vurdert å kjøpt? Endret 23 timer siden av andreeb
sluquet Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Du får nok mer konkrete tilbakemeldinger om du deler mer informasjon. Link til annonsen? Pris?
Tony Soprano Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Hadde selv en 328 IX Touring en fantastisk kjøremaskin ! Var spesielt imponert over kjøreegenskaper vinter ❄️
Tony Soprano Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Han som kjøpte denne F31 fra meg skulle rett etter kjøp hente mere effekt tror han snakket ett sted mellom 300-320 hk og opp mot 450/470 nm.
andreeb Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Tenker helst angående motor og slikt, om jeg kan forvente at denne holder seg framover når den nå passerer 200k, turboen osv.
Øyvind L. Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Rust i og rundt bakstilling. Service på girkasse og fordelingskasse. Om ikke det er blitt byttet olje så bytt når du får den. Sjekk drivaksel foran. Om de begynner å blir dårlige. Sjekk om den lekker olje fra toppdekselet i bakkant av motoren. GtiGtr og andreeb reagerte på dette 1 1
Ron Jeremy Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Dette er en flott bil og drivlinje., kanskje det fineste 3 serien ever, ser fremdeles moderne ut. Fin lyd i den til å være I4. N20 kan være lunefull, men bør ikke avskrives. sjekk opp historikk og gå nøye over den, antall eiere og alder på disse osv.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå