Slavearbeider'n Skrevet Mandag kl. 19:55 Skrevet Mandag kl. 19:55 Sliter med ujevn tomgang og særlig når jeg trykker inn clutchen. Da dropper som oftest turtallet ned til 500 omdreininger og oljetrykkslampa tennes. Dersom jeg ikke gir bitte litt gass dør motoren ut. Har prøvd å koble ut tomgangsregulatoren, da la turtallet på ca 1150-1200 omdreininger. Så regulatoren fungerer da i mitt hode(?) Har sjekket etter lekkasje fra innsuget med røykmaskin og fant en liten lekkasje mellom gummibelg og gasspjeld. Den ble raskt tettet med å stramme slangeklemma. Spurt på ett annet forum og der fikk jeg beskjed om å sjekke bremsekraftforsterkeren. Sliter med å se sammenhengen her, så gjerne opplys meg om dette kan ha en sammeheng.
Ingvaldsen Skrevet Mandag kl. 20:13 Skrevet Mandag kl. 20:13 Bkf ruster fra innsiden å ut så den kan se bra ut selv om den egentlig er kast, men du bør vell også få hard pedal da.
///M-ini95 Skrevet Mandag kl. 20:16 Skrevet Mandag kl. 20:16 15 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Spurt på ett annet forum og der fikk jeg beskjed om å sjekke bremsekraftforsterkeren. Sliter med å se sammenhengen her, så gjerne opplys meg om dette kan ha en sammeheng.
Slavearbeider'n Skrevet Tirsdag kl. 17:27 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 17:27 21 timer siden, ///M-ini95 skrev: Demonterte ventilen på BF’en nå og den kan jeg suge luft ut av fra BF. Får ikke blåst noe tilbake. Sjekket alle slanger til manifolden og alle er på og skrudd godt til 21 timer siden, Ingvaldsen skrev: Bkf ruster fra innsiden å ut så den kan se bra ut selv om den egentlig er kast, men du bør vell også få hard pedal da. Får hard pedal. Bremsene kjennes som vanlig. Men har en liten veselyd når jeg gir moderat gass. Alltid tenkt det er kompressoren som lager den. Men er vel litt ref Mini sitt innlegg fra e46fanatics
Ingvaldsen Skrevet Tirsdag kl. 17:46 Skrevet Tirsdag kl. 17:46 Skudd i blinde kanskje men utett oljepåfyllinglokk og sprekt ccv kan vell også gi falskluft/vakumlekasje?
Slavearbeider'n Skrevet Tirsdag kl. 17:51 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 17:51 4 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Skudd i blinde kanskje men utett oljepåfyllinglokk og sprekt ccv kan vell også gi falskluft/vakumlekasje? Har ikke ccv pga kompressoren. Kan prøve med annet lokk. Har flere liggende
Slavearbeider'n Skrevet Tirsdag kl. 19:06 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 19:06 Kjørte ett par røyktester nå. En test med røyk før gasspjeldet. Og ett etter spjeldet der jeg stakk slangen inn fra BF siden. IMG_0775.mov liten lekkasje inn til toppdekselet. Men ikke noe som kan sørge for så ustabil tomgang vel? Ampera reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå