Saltkjelen Skrevet i går, 07:06 Skrevet i går, 07:06 Hvilken hastighet du setter den på beror jo på hvor intenst du ønsker den skal blåse. Selv har jeg min på rundt middels og rører den ikke annet enn hvis det er duggete forhold.
Ove67 Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden On 9/8/2026 at 9:06 AM, Saltkjelen said: Hvilken hastighet du setter den på beror jo på hvor intenst du ønsker den skal blåse. Selv har jeg min på rundt middels og rører den ikke annet enn hvis det er duggete forhold. Men dette gjelder jo når den er i auto. Da skal jo denne justere seg selv, eller? Stor intensitet når kupetemperaturen er langt unna målet og laveste hastighet når målet er nådd. Men er hastigheten jeg setter i auto max. eller min. hastighet jeg vil den skal gå til?
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Når du har den i auto, kan du fortsatt påvirke mengden luft som sin "grunnbase". Systemet kan likevel kjøre på med mer om forholdene skulle tilsi det, men vil etter hvert gå ned til den mengden luft du har stilt inn på. Bildet viser iDrive 8, men det er funksjonsmessig likt for iDrive 8.5 også. Ampera reagerte på dette 1
Reef89 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Det er også likt på 2009 model 7-serie. Står den på auto i sollyset etter en handletur på Kiwi så blåser den mer (rask nedkjølig) selv, selvom du ikke justerer noe og auto er valgt..så går den tilbake til den innstilte hastigheten og temp. Endret 3 timer siden av Reef89 Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå