Espenss94 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Må bytte mansjett til ytre drivknute fremme og har motatt nytt sett fra autodoc.. Håpløst av meg å bestille et uten låsering der jeg ikke tenkte over at den manglet i settet.. Noen som vet hva målene på denne er? Virker ikke som det er mulig å oppdrive spesifikt til ytre drivknute, men er det lik på indre? Ut ifra realoem så er låseringen på indre 22.4mm i diameter.
HakonLimseth Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Biltema har noe universalklemmer til drivknutemansjetter. Jeg har brukt de før, henger på enda https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/drivverk/gummimansjetter/klammer-for-drivknutemansjett-rustfritt-2-stk-2000034790
Espenss94 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 11 minutter siden, Otis skrev: Låseringen er jo på gamle knuten? jeg skal kun skifte mansjetten og gjenbruke selve drivknuten, før jeg begir meg ut på jobben så pleier låseringen å bli ødelagt, så skulle hatt en i reserve for sikkerhets skyld Håper og tror det skal gå fint med drivknuteavdrager, men vet jo aldri 😮
Espenss94 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 25 minutter siden, HakonLimseth skrev: Biltema har noe universalklemmer til drivknutemansjetter. Jeg har brukt de før, henger på enda https://www.biltema.no/bil---mc/bildeler/drivverk/gummimansjetter/klammer-for-drivknutemansjett-rustfritt-2-stk-2000034790 selve klammene har jeg er låseringen som låser drivknuten til akslingen jeg tenker på
HakonLimseth Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Åja, da misforsto jeg. Har alltid vært inntakt når jeg har skiftet drivknute. Får håpe din også holder seg inntakt, lykke til 😊 Kanskje du kan bruke en låsering fra et stempel, tror blant annet thansen selger disse løst.
Espenss94 Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden (endret) 1 time siden, HakonLimseth skrev: Åja, da misforsto jeg. Har alltid vært inntakt når jeg har skiftet drivknute. Får håpe din også holder seg inntakt, lykke til 😊 Kanskje du kan bruke en låsering fra et stempel, tror blant annet thansen selger disse løst. takk Har hørt med thansen (og de fleste verksteder på gjøvik bl.a sulland), de har heller ikke, virker som jeg kun får bestilt på nett, men ut ifra div service sett så virker det som det er bare en universal stålring Endret 10 timer siden av Espenss94
E.C. Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Sulland på Gjøvik får jo det fra sentrallageret i Malmø om de ikke har selv. Om du bestiller i dag så har du det sikkert på fredag, om det er normal levering i ferien. Det jeg pleier å gjøre. Om det er lik som ytre (som går inn i diffen) så har jeg noen liggende tror jeg.
Espenss94 Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden 13 minutter siden, E.C. skrev: Sulland på Gjøvik får jo det fra sentrallageret i Malmø om de ikke har selv. Om du bestiller i dag så har du det sikkert på fredag, om det er normal levering i ferien. Det jeg pleier å gjøre. Om det er lik som ytre (som går inn i diffen) så har jeg noen liggende tror jeg. Var det jeg spurte han som sitter på delelager om 😮 de får kun bestilt servicesett for mansjett eller ny drivknute der det følger med. Hvis du holder til i nærheten så hadde det vært fint, men da er jo spørsmålet om de har samme dimensjon
E.C. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ja, det er jo ikke sikkert, send meg en melding om du skal prøve med en så skal jeg greie å rote fram i skuffen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå