Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bytte mansjett til ytre drivknute fremme og har motatt nytt sett fra autodoc.. Håpløst av meg å bestille et uten låsering der jeg ikke tenkte over at den manglet i settet..

Noen som vet hva målene på denne er? Virker ikke som det er mulig å oppdrive spesifikt til ytre drivknute, men er det lik på indre? Ut ifra realoem så er låseringen på indre 22.4mm i diameter. 

image.png.6305a4648b3775514042c08478155568.pngimage.png.d5cccf0827c2f57b214ce19bf03a5bf3.png

Skrevet
11 minutter siden, Otis skrev:

Låseringen er jo på gamle knuten? 

jeg skal kun skifte mansjetten og gjenbruke selve drivknuten, før jeg begir meg ut på jobben så pleier låseringen å bli ødelagt, så skulle hatt en i reserve for sikkerhets skyld :) 

Håper og tror det skal gå fint med drivknuteavdrager, men vet jo aldri 😮 

Skrevet

Åja, da misforsto jeg. Har alltid vært inntakt når jeg har skiftet drivknute. Får håpe din også holder seg inntakt, lykke til 😊 Kanskje du kan bruke en låsering fra et stempel, tror blant annet thansen selger disse løst.

Skrevet (endret)
1 time siden, HakonLimseth skrev:

Åja, da misforsto jeg. Har alltid vært inntakt når jeg har skiftet drivknute. Får håpe din også holder seg inntakt, lykke til 😊 Kanskje du kan bruke en låsering fra et stempel, tror blant annet thansen selger disse løst.

takk :) Har hørt med thansen (og de fleste verksteder på gjøvik bl.a sulland), de har heller ikke, virker som jeg kun får bestilt på nett, men ut ifra div service sett så virker det som det er bare en universal stålring

Endret av Espenss94
Skrevet

Sulland på Gjøvik får jo det fra sentrallageret i Malmø om de ikke har selv. Om du bestiller i dag så har du det sikkert på fredag, om det er normal levering i ferien. Det jeg pleier å gjøre.

Om det er lik som ytre (som går inn i diffen) så har jeg noen liggende tror jeg.

Skrevet
13 minutter siden, E.C. skrev:

Sulland på Gjøvik får jo det fra sentrallageret i Malmø om de ikke har selv. Om du bestiller i dag så har du det sikkert på fredag, om det er normal levering i ferien. Det jeg pleier å gjøre.

Om det er lik som ytre (som går inn i diffen) så har jeg noen liggende tror jeg.

Var det jeg spurte han som sitter på delelager om 😮 de får kun bestilt servicesett for mansjett eller ny drivknute der det følger med. Hvis du holder til i nærheten så hadde det vært fint, men da er jo spørsmålet om de har samme dimensjon :P 

Skrevet

Ja, det er jo ikke sikkert, send meg en melding om du skal prøve med en så skal jeg greie å rote fram i skuffen tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...