Petter Pan Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Kommer opp litt av hvert nå på finn av Rondell d58 felger til salgs, noen oppbrukte felger og noen med forskjellig innpress. Registrerer at noen leveres i 18" med ET25, og andre med ET19...man ønsker vel at dem kommer lengst mulig ut, altså ET19? Er det forskjellige varianter ute å går? Om noen med litt peiling kan avklare dette blir jeg glad Klarer desverre ikke huske hvilken ET jeg hadde for 10år siden på en E39 530d, mener å huske at dem fylte greit ut bak.
Ingvaldsen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Bakfelg har nok høyere innpress en framfelg, så et19 er nok 8,5 felgen forran og bak er det et25 på 10" som passer veldig bra på e39 vist det er riktig
Haug530D Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Om det er 18" så er det 8,5 × 18 – ET13 og 10 × 18 – ET19, 265/35R18 fyller ganske greitt ut bak
Petter Pan Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Det er ET25 både foran og bak skrives det (18"), som får meg til å stusse litt https://www.finn.no/475863408 Takk for svar! 😃
Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Opprinnelig ble Rondell D58 levert i 8,5x18 ET13 og 10x10 ET19, som nevnt over, men det ble også laget sett i 8,5x18 ET25 og 10x18 ET25 for å passe E36/E46 på grunn av populariteten den fikk.
Petter Pan Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden 4 minutter siden, Saltkjelen skrev: Opprinnelig ble Rondell D58 levert i 8,5x18 ET13 og 10x10 ET19, som nevnt over, men det ble også laget sett i 8,5x18 ET25 og 10x18 ET25 for å passe E36/E46 på grunn av populariteten den fikk. Aha! the penny drops, da er jeg med! Så man bør med andre ord gå for varianten med ET 13 foran og ET19 bak til E39. Er det mulig å visuelt se denne forskjellen?
Haug530D Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 18 minutter siden, Petter Pan skrev: Aha! the penny drops, da er jeg med! Så man bør med andre ord gå for varianten med ET 13 foran og ET19 bak til E39. Er det mulig å visuelt se denne forskjellen? Om det er ekte Rondell felger så skal impress være stemplet på baksiden av "spilene" , det finnes nemlig kopier av Disse Rondell felgene, disse vil ikke ha det stemplet inn og vil heller ikke være mulig å få inn i vognkort med forskjellige dimensjoner foran/bak, jeg lagde en egen TÜV tråd en gang i tiden og man finner TÜV papir der til E39 og 18" Rondell D58 iallefall 🙂 edit her finne man TÜV til felgene. Endret 4 timer siden av Haug530D
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 21 minutter siden, Petter Pan skrev: Aha! the penny drops, da er jeg med! Så man bør med andre ord gå for varianten med ET 13 foran og ET19 bak til E39. Er det mulig å visuelt se denne forskjellen? Ja, det vil nok se betydelig mindre aggressivt ut med disse kontra de som opprinnelig er laget for 5/6/7/8-serie. Kanten på felgene er også smalere med disse som har høyere innpress.
Petter Pan Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Hjertelig takk for masse bra teknisk feedback her folkens, til og med TUV papirer 😆 Haug530D reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå