-
Innholdsteller
10047 -
Ble med
-
Dager vunnet
110
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av StigJ
-
Gjør det noe da? Jeg har kun touchet skjermen på G20en min med en klut for å tørke den for støv. 😁 Er jo mer hassle å bøye seg frem for å kladde enn å bruke hjulet.
-
Sitter med samme syn selv etter å ha traktert diverse US bilforum i 20 år. Og så er de eksperter på å klage på hver minste ting i tillegg. Alt skal gå på garanti.
-
Hvorfor blir man mer hysterisk for dekkstøy i en elbil enn en annen? Jeg sliter rett og slett med å høre om fossilen sviver eller om elmotoren går i G20en min. Og det er ikke så ekstremt med dekkstøy i den heller selv om det er Bridgestone Runflat (sommer).
-
@papertiger det vil da si at de har sider hvor de legger ut biler for oppkjøp altså? For hvordan snapper en uavhengig bruktbilforhandler opp en bil som står registrert hos en ikke merkeforhandler på vestlandet? Regner med at F30 min ble solgt til noen bekjente av ansatte hos forhandleren eller om de kan ha sett den i butikken før den ble lagt ut.
-
Takk for det @Marius2002 Veldig fornøyd. Ser at F30en fikk seg ny eier i dag. Det gikk fort. Så fort at jeg aldri så noen annonse på den. Min far sin gamle E91 som gikk i innbytte på en F34 hos Bavaria Haugesund fikk ny eier i går uten at det har vært noen annonser på finn. Da lurer jeg på; er det noen nettsider kun for forhandlere som biler legges ut for oppkjøp? Ser at gamle bilen hans hoppet mellom to forhandlere før den landet hos en privatperson.
-
Fascinerende med smeltet 2-DIN skjerm....
-
Valgte G28 på realoem og punchet delenumrene inn hos Koed. Ligger i kurven 🤪🙈 Takk for tipset @A.A begynte å bli litt stress dette her å måtte starte de før hver eneste tur... Får lodde på en stang med en liten plate for å feste M-logoen på 😉 Takk for det 🙂 Blir mye glaning etter bilen må etter jeg har parkert 😅
-
Mange takk Ørjan. Og takk for et supert tips! Der sparte du meg for ca. 700 spenn ser det ut til Og det der ser penere ut også uten den vertikale delen som er i egen farge som 340i har. Mange takk Hvor stammer touchhendlene du brukte fra? har du delenummer? Senken kommer nok ikke før til våren. Blir ikke noe annet enn bytte av senterkopper og polering nå på denne siden av året. Må også se litt hvilket merke senk jeg går for denne gangen.
-
Helt riktig. Og selger kommenterte de også Så jeg måtte forklare at de ikke fikk de sjeldne Swissvaxplatene mine, og arendalplatene kom fra en kundebil De så litt slankere ut enn de jeg har ja. Jeg handler de sorte jeg har på Bilxtra da jeg har fått sneket til meg en ok avtale der. Har noen ekstra liggende hvis jeg skulle knekke fester på plater på kundebiler eller de selv ønsker noen mer anonyme. Jeg fjerner jo alltid skilter og plater når jeg tar nedvask før polering. Swissvaxene er i grunnen litt klumpete, men de skal uansett på Har noen planer ja. Som du allerede vet så skal spinnerne av så fort om mulig. Så skal jeg prøve meg på uoriginale skvettlapper fra Ebay. Så tenker jeg at det nok vil komme litt senk og noen spacere på. M-merkene på framskjermene ryker når den skal poleres. Har allerede også sjekket med ombygging til 340i frontgittere som ikke har tåpelys. Det står også på listen. Sa noen Touchhendler? 🤔 @Saltkjelen hvilke passer denne tralla?
-
Første vask tre dager etter kjøp 😄 En grundig håndvask pluss full innvendig støvsuging, vask av ruter og rens/tørk av dash, paneler, kunstskinn og alcantara. Kan ikke si det akkurat var Stig-nivå på rengjøringen fra forrige eier/selger. Mye klissklass på seter og masse sand i sømmene. Første mod ble helsorte skiltplater, men jeg skal hverken ha dobbeltsidig tape eller borrelås. Synes det er penest med ramme rundt skiltene jeg. Bilen fortjener ikke Swissvaxplatene mine enda. De kommer på etter den har fått en 2-stegs polering for å fjerne masse smågrums jeg har funnet. Ser ut til at forrige eier har katt 😅 Litt riper både på panser og bakluke. Lakken i dørkarmer/terskler ser heller ikke ut. Så her må det også korrigeres og poleres opp. Men ikke funnet noe graverende jeg ikke får bukt med. Men fargen er jo bare helt elsk! 😍🍊 Meeeen jeg fant noe jeg definitivt IKKE liker og heller ikke aksepterer å ha på min bil! 🤯 Så enten finner jeg superlimen eller så må jeg få byttet med vinterhjulene sporenstreks! VID_20211024_144926.mp4
