Gå til innhold

StigJ

Medlem
  • Innholdsteller

    10047
  • Ble med

  • Dager vunnet

    110

Alt skrevet av StigJ

  1. +1! For det der så aldeles nydelig ut!
  2. @danskiii Du får ta litt hevn på det utsagnet der og vaske bilen til @magneten med den gule firkantede tortursvampen i bildet over her
  3. Ja det var godt dette her! Endelig etter mye om og men så kan det jobbes litt der. Har satt meg deadline at jeg skal være ferdig med etasjen til jul. Da skal jeg roe ned litt med renoveringen og gjøre mer garasjearbeid Det faller seg naturlig å bremse litt med husprosjektet da det har kostet mer enn forespeilet.
  4. Puh! Godt å lese at alt er ok. Men dette burde i utgangspunktet aldri skjedd. Udugelige folk altså!
  5. Og hva er gale med å prøve å tjene på en bil hvis man kanskje i utgangspunktet gjorde et kupp da man kjøpte den?? Din feil at du ikke snappet den opp da den lå ute for 185k
  6. Da har jeg endelig fått spadd nok plass til å jobbe bil i garasjen. Litt lakkprep før helgens treff med BMW CCN og Opelklubben.no Har noen stygge steinsprut på panseret jeg har lagt i lakk og høvlet klar til våtsliping og polering. Tar kun panseret nå da det er knapt med tid til å gjøre klar to biler på to kvelder.
  7. Siste bildet der!
  8. Enig. RH over Alpinaene any day!
  9. Kult! Men ville enda hatt den litt mer i flukt med vinkelen på midtkonsollen. Samme flow bare høyere slik den er laget nå. Den kroneautomaten altså! Men den blekner dessverre mot Isettaen! Var vel denne vi hadde på standen vår på Motorama i fjor?
  10. For all del, pen bil. Men er ikke så fan av roadstere. Og det holder med en bil med 4er og turbo i garasjen 😛
  11. 1000 spenn for en firkanta, ekkel karbonklump?!?!? Du får sette i en slik i panelet i konsollen heller.
  12. Takker @fxslin Har selvfølgelig hyrt inn folk som har tatt det som kreves fagfolk på. Men utenom enormt god hjelp av min far og et par timer fra noen kompiser har jeg gjort mesteparten selv. Har nå gått alene i halvannen måned og lektet ut, isolert, trukket el-rør, montert punkter for stikk, belysning etc. samt gipset og sparklet alt. Nå blir det pussing og mer sparkling i sikkert et par måneder fremover før jeg skal male alt. Det skal jeg ihvertfall gjøre selv så nazi og pirkete som jeg er på det meste. Kjenner jeg gleder meg veldig nå til jeg kan slenge beina på bordet med fjernkontrollen til TVen i hånda og se bort på et nytt, og skikkelig kjøkken
  13. Eller omvendt Skal ut og rydde litt i garasjen nå til uka for å få gjort litt plass til å starte å polere. Har flere som sitter på vent som ønsker litt blankere lakk på bilene sine. Ser forøvrig sånn ut i stue/kjøkken for øyeblikket.
  14. NÅ har jeg lyst på Atlanta Blue Z3 Coupe!!
  15. Tilhold i Sandnes den ja. Hadde jeg hatt penger og ikke husprosjekt da den var for salg hadde jeg kjøpt den. Rålekker fargekombo, gått lite og fint priset.
  16. Når skal du begynne å høre på meg med en gang i stedet for å fundere ting ihjel? Nå så det mye bedre ut med boltene ja 👍 Synes de dørstroppene er kule. Vurderte de lenge selv i rødt til min, men fant ut at interiøret mitt ikke er raserbil/Porsche GT3 nok til å ha de. Du kommer unna det med buret og rattet
  17. Driter du metallic du da @magneten?
  18. Jeg kan ikke svare for Magne kun for meg selv. Håper han skal bruke denne tralla til hva den er og blir bygget for Jeg skulle ønske jeg hadde hatt mulighet for å montere inn slikt bur av den enkle grunn at da kunne jeg hatt 4-punktsbelte. Jeg ligger og slenger rundt over alt når det kjøres på bane, og det er rimelig irriterende. Skulle uhellet være ute og man taker og man sitter fastspent med 4-punktssele uten bur er man så og si død da man ikke har mulighet for å dukke til sides når taket kommer mot deg.
  19. Kom på en kjempeideee til deg!! Gule sikkerhetsseler
  20. Ble skamkult det der altså! Åsså var det ikke i karbon en gang. Er helt stum jeg Men siden du er opphengt i detaljer (det er jeg også) så ville jeg snudd de boltene som sitter ytterst slik at mutterne står inn mot midten. Da ser du bolthodene gjennom vinduene ikke muttere Evt. kjøpe slike plastikkhetter som dekker de slik at de ser ut som koppmuttere.
×
×
  • Opprett ny...