Gå til innhold

Reef89

Medlem
  • Innholdsteller

    10778
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    10

Reef89 vant dagen sist November 7 2024

Reef89 hadde mest likt innhold!

1 følger

Om Reef89

  • Bursdag 02/18/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Telemark
  • Interesser:
    BMW diagnose/programmering. Ettermont. av utstyr.
    LED belysning.
  • Kjøretøy
    F01 750i & E60 520ia

Nylige profilbesøk

17216 profilvisninger
  1. Ikke første gang det skjer heller:
  2. Kan gjøres med NCS, INPA og andre apper... bimmercode... Men: på 1:57 for en alternativer. Har gjort dette selv før når jeg tenker meg om.
  3. Som nevnt over og ta og sjekk bilen andre steder. Har byttet tannstag på Pre LCI, men da var det ikke ulyder. Det var dårlig styring, rattet gikk ikke tilbake selv ved svinging bla. Sparte mye også ved å kjøpe på Koed selv og få pant på den gamle deretter bytte på ikke merkeverksted.
  4. https://www.ao.no/personbil-kolliderte-inn-i-buss-mistet-kontrollen/s/30-128-8875
  5. Ja det kan du si. Samtidig så er det jo sånn at bilene blir bestilt akkurat som en vanlig bil som Olav bestiller hos en forhandler, så blir de bygget på deretter av en bilbygger. Bilene blir ikke laget som utrykningskjøretøy fra fabrikk derav samme varsler, pling osv. som alle andre biler.
  6. Hva sier diagnosen da?
  7. ^ Det er noe EU greier der ja. På våre to 2024 Merce Vito er det ikke mulig å slå det av permanent og det er noe herk da disse utrykningsbilene er over fartsgrensen veldig ofte. Men heldigvis hurtigknapp på rattet der også samt på skjermen, man trenger ikke å gå inn og lete i menyen.
  8. https://www.budstikka.no/politiet-pa-vei-til-ulykke/s/5-55-2138075
  9. Nei det ny N63 408hk. Etter det jeg skjønner fra rapporten jeg har fra motorbytte så virker det som motoren kommer helt rå og den ble bygget på verkstedet da det ligger en steike lang liste med deler som er montert nytt. Rapporten er på flere sider med deler.
  10. Ikke som jeg kunne se og fikk ingen blink fra motgående på vei hjem. Disse pærene har også justerings skruer, får man feil lysbilde på feks. PKK så kan man justere selve pæren, selvom lyktene er riktig innstilt.
  11. Tja, hva skal en si. Jeg kan jo si med engang at de årene og km. jeg har hatt med den motoren så har det kun vært en defekt coil som er byttet når det gjelder motorfeil og den kjølevæske lekkasjen fra det Y stykket. Men har jo som nevnt byttemotor og da er jo de kjente sykdommene byttet/ oppgradert. Jeg tror jeg ville tenkt meg om hvis jeg skulle kjøpt en slik bil i dag som fremdeles har fabrikk motoren. Jeg ser på Internett og at noen får kun problemer med dyser og bytter de, mens andre sliter med flere ting...
  12. Det ble byttet motor og gir i 2016 så de er gått 100 000 mindre enn bilen. Da jeg overtok rattet i feb. 2019 var bilen gått 170 og noe.
  13. E60en begynte å få rosa nærlys og da var det bare å handle inn pærer. Har lenge tenkt på og prøve LED pærer direkte i xenon lykten og det angrer jeg virkelig ikke på nå! Vannvittig lett og får ut lyktene på disse bilene. Etter å sjekket litt på Internett og lest omtaler gikk jeg for disse fra Lyshelten: Passer perfekt på den originale holderen selv om Lyshelten mente man måtte ha adapter for BMW. Måtte selvsagt ta bilder med en LED og en Xenon, venstre LED Fjernlys: Der er mye tydeligere enn bildene viser, virkelig forskjell. Men når det er sagt så er jo den gamle xenonpæren svak fra før, en ny ville jo lyst bedre. Alt i alt 10/10 til LED, passer perfekt, ikke blinking eller canBUS feil. Blir nok å bestille til 7eren også tenker jeg.
  14. Ang. feil på lysjustering så er lysene feil justert? (justeres med de hvite skruene på lykten) eller justerer seg ikke automatisk? kan være feil på nivåsensor/er på akslingene, ledningsbrudd…
×
×
  • Opprett ny...