Gå til innhold

viggo E34

Medlem
  • Innholdsteller

    2477
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av viggo E34

  1. Etter å kjøpt inn flere topper å ikke finni noen utn sprekk. Etter samtaler med Pål hos Cylmo i Trondheim bestemte vi at den beste løsningen var å kjøpe en tom fabrikk ny topp gjennom dem, dette blir riktignokk en b34 topp men blir bearbeidet slik at den iværtfall ikke blir noe dårligere enn original b35 topp. Blir da fylt med brukte ventiler som også blir bearbeidet av Cylmo, stivere ventilfjører å turbokam fra Cat Cams Forhåpentligvis kommer stempler å råder denne uka så det blir motor gjenn snart
  2. Har du høyre bak dør håndtak utvendig?
  3. Ble kjøpt fabrikkny topp...
  4. Hehe, her er det alltid god lesing Tommel opp å stå på videre få unna zafiraen å fortsætt å pleie denne pærlen
  5. Gidder du å ta mål å evt hive ut ett bilde?
  6. Pris hadde du sett for deg for denne?
  7. Noen?
  8. Noen av di dere har som er sprekktestet?
  9. Pris på radiator? Tilstand? Passer den 523? Mvh Viggo
  10. Er fortsatt på utkikk etter topp, fått kjøpt en men den hadde også sprekk..
  11. Da fikk jeg levert toppen hos cylmo, tok også turen til røv i surnadal å leverte eksosmanifold, downpipe å eksoshus for ceramic coating blir godt å slippe eksosband driten
  12. Jeg brukte en aksling jeg hadde liggende å banket inn mens jeg vridde akslingen samtidig. Regner med du har løsnet eksenterskivene å stilt kammen så vippene ikke står i spenn?
  13. Hehe, grattis Så da må electromotivet vike plassen for en chippa original hjerne? Huff, så mye styr bare for litt uskyldig Morro Blir vel trondheimstur i morgen, ivei å levere topp hos cylmo for sprekktesting å planing å muligens litt porting
  14. Da tar jeg dem, sender deg pm
  15. Joda det holder vel lenge med 450-500 hk på hjul i E30 ;)holder man seg litt under 500hk på hjula så holder det nokk lenge også Venter på helhets bilde med komplett senk her nå
  16. Om jeg hadde holdt meg på litt lavere effekt hadde det nokk holdt mue lengre men, blor jo bare mer å mer morro jo mere effekt man har Er dem positiv til alpina ombygging RedCab? Divad, det er rart hvordan man noen ganger drar vippeakslene ut med litt rikling, men her gikk innsugsiden greit, måtte jobbe mer på eksos siden. Satt bom fast, måte til med litt vold, men litt banking mens jeg prøvde å vri på aklsingene så kom det tilslutt Å et bilde av nybilen
  17. Nææææii denne skulle jeg hatt...
  18. Årsmodell?
  19. Takk for det Tore, er ikke noen mekanikker jeg heller, men er morro å prøve litt selv den ser meget bra ut den 535'n din:) Har forståelse for at man ønsker å holde disse klassikerne i original stand, men jeg drømmer alikevel om en 88mod 535 med turbo innskrevet i vognkort Ble ferdig strippa toppen etter litt kamp, men jeg vant Ellers kan jeg røpe at jeg var å henta min første E39 i kveld, en 523i touring. Kjøpte den av en kompis som bytta den mot en råttn volvo, jeg var med da han kjøpte den, da vat det mistanke om gåen topp/toppakning, noe som vi fant ut var gåen radiator og tett eksos, å vannpumpe så dette ble byttet inkl. termostat, bilen funker greit, trenger en ny framdemper da den ene er punktert ellers virker den i orden:)
  20. Pris på coilovers å touch skjerm?
×
×
  • Opprett ny...