Nå kjenner ikke jeg disse motorene, men mange andre har jo litt rasling om kjedestrammer er slakk. Eller er dette ikke problem på disse? Kan raslingen mellom disse mistolkes?
Kjedelig å få gjenn bilen i værre tilstand enn når man leverer bilen på merkeverksted
noen som har erfaring med handel av bil i statene?
eller erfaring med import av litt spesielle biler.
sitter og ser litt på en bmw 535dinan i statene. og leker med tanken på og få denne til Norge da dette ikke er noe man ser her til lands.
http://car-from-uk.com/sale.php?id=8522
ja man må bare ta ting i sitt tempo så blir det bra, ingen vits i å stresse å mase så man mister gnisten helt.
vi heier på deg Tor Magne dette blir knall bra til slutt
har kommet over ett sett bremser fra E32 750iL, tenker i utgangspunktet disse er en grei oppgradering for banebilen. Men dersom jeg skulle gjort alvor og godkjent denne med turbo er det og en tiltrengt oppgradering....
Noen som vet hva trenger jeg videre annet enn kalippere og skiver?
Tenker og oppgradere bremser, kommet over ett sett fra E32 750iL som da er 4stemplede frem osv.
Noen som vet hva annet jeg trenger for og bygge om dette? trenger jeg slave, bkf osv? eller er det bare og klaske over kalippere, skiver osv?
Vi hadde forsåvidt lignende prob en periode på e39, der fikk jeg den låsemekanismen stengt med ett skrujærn og etter det virket den gjenn. kan være værdt ett forsøk iallefall