På min bil var det venstre som var verst, men begge var ille altså, vi snakker om fremme altså.
Nei, gå for Sachs, de gir deg faktisk demping og ikke betong som en annen nevnte.
Bilstein demperene var jo i orden da jeg monterte de, men de ble fort VELDIG hard!
Sachs er kjempefine, de har holdt til nå i hvertfall, siden mai 2012.