Gå til innhold

hanssae

Medlem
  • Innholdsteller

    671
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    27

Alt skrevet av hanssae

  1. Har ikke montert enda , er ute i havet på jobb . . . .
  2. Bare hyggelig Gikk det greit å installere ?
  3. Er nykommer i spacer verden , er det vanlig å ha disse på om vinteren også , eller er dette en sommergreie . . . ?
  4. TIS online : http://tis.spaghetticoder.org/
  5. Da har det , ifølge fruen , kommet noen bolter og stålgreier i posten , bukker og takker Er på jobb fortiden , så det blir ikke montert før i slutten av måneden . . .
  6. Takker Ja jeg er stor fornøyd med spoileren . Trodde jeg kom til å se den i speilet men den tar så lite av bakruta at den ikke viser.
  7. Sorry , feil Paste , link til spoileren : http://www.ebay.com/itm/220860147813?ss ... 1439.l2649 Har ikke mottatt noe pakke enda , sendte du den med hest og kjerre ? ? ? .
  8. Du bør nok bruke ventetiden på å installere DIS , der er ikke bare rett frem første gang , og tida går fort når en jobber med pc . . . Du trenger ikke kabelen før DIS er installert og du har tatt " API Test " , ref instruksjoner.
  9. Link til spoileren $77 hjem på døra http://www.bimmerpost.com/forums/attach ... 1271003964 Skjer der noe når du bare trykker på takluke knappen ? ? Pakken kommer sikkert i dag , blir spennende det Takker , enig at det skal være diskret og minst mulig dill på en 7'er , men jeg føler at dette er innenfor grensen.
  10. Den blir nok montert ja , liker den bedre og bedre . . . . Jeg synest det er en hårfin balansegang når det gjelder å henge på utstyr , det kan fort bli for mye av det gode.
  11. Fikk spoileren fra Taiwan i dag , strøken finish og passform . Imponerende å få denne hjem ferdiglakkert fra andre siden av kloden for 430 kroner Har ikke festet den enda , da jeg ikke er helt sikker enda , men jeg tror det blir
  12. Fikk takspoiler i posten i dag Har ikke festet den enda , må først bestemme meg om det blir for harry
  13. Øverst i hanskerommet vipper du ned ett deksel.
  14. Kabel : http://www.ebay.com/itm/NEW-FTDI-FT232R ... 5640bfe0bb Send meg en pm med adressen din så sender jeg ei plate med det du trenger.
  15. PC ja , Progman og DIS får du av meg.
  16. Du kan gjøre endringer med Progman og diagnose med DIS . Det går med noen timer for å installere , men når det er gjort har du ett fantastisk hjelpemiddel , og på så avanserte biler som dette er det i mine øyne ett must og ha DIS.
  17. Huffda , Har du diagnose utstyr ? Jeg kan sende deg softwaren , så trenger du bare en kabel til $20 og en laptop
  18. Ingen ting i inn boksen min . . . . .
  19. Det spiller ingen rolle om det er 44 eller 57 når det gjelder kommunikasjon.
  20. Prøv denne feilsøkings guiden http://quick99si3.home.comcast.net/~qui ... _Check.pdf Har selv gått den lange veien med DIS og Progman , det er bare to ting som gjelder , tålmodighet og kaffe . . . .
  21. Steike fin bil . . . .
×
×
  • Opprett ny...