-
Innholdsteller
15987 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
-
Dager vunnet
383
Innholdstype
Profiler
Artikler
Forum
Galleri
Blogger
Kalender
Alt skrevet av sveigis
-
Blendedeksel for avtagb.h.feste originalfanger e34 øk.
emne svarte i sveigis sin sveigis i Ønskes kjøpt
Da var dette ordnet . -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Ja,gleder meg til å få ting på plass. Er allerede i gang med sliping og pussing. Kula har blitt slipt og malt.Nå er det bare selve hengerfeste igjen.Når det gjelder smøring ,så har nok ikke mitt blitt smakt fett siden den var ny.Men nå er alt demontert og vil bli smurt opp overalt. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Ja,gleder meg til å få ting på plass. Er allerede i gang med sliping og pussing. Kula har blitt slipt og malt.Nå er det bare selve hengerfeste igjen.Når det gjelder smøring ,så har nok ikke mitt blitt smakt fett siden den var ny.Men nå er alt demontert og vil bli smurt opp overalt. -
Blendedeksel for avtagb.h.feste originalfanger e34 øk.
emne svarte i sveigis sin sveigis i Ønskes kjøpt
Ja det vet jeg,men hvis noen har dette liggende ,tar jeg heller brukt. -
Som tittelen viser så ønsker jeg det. Hvis noen lurer på hva jeg mener,så er det det dekselet som er i midten ved støtfanger bak når du har hengerfeste :)...
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Ja Scorpio var overlegne da det gjaldt bakseteplass og benplass. En bekjent av meg hadde sånn en bil.Ypperlig festbil med godplass til ølpose med beina samt at sjåfør satt bra . Idag gikk turen til Vennesla . Har lenge hatt planer om hengerfeste til bilen.Men jeg har alltid vært klar på det at det må være avtagbart. Men det er ikke lett å finne sånt brukt.Enten sitter kula dønn fast eller så er det drømmepriser. Var en som hadde et til salgs på Facebook.Helt komplett originalt med til og med Bmw merket på kontakten. . Dette satt jo og fast men til den prisen så var det forsøket verdt... Etter å ha sauset det inn med 5 56 og la dette trekke inn,ssmt litt banking i ny og ne,smatt kula løs . Nå skal dette slipes og pusses og males. Blir jo selfølgelig oppdatering med bilder. Nb nb,,Er det noen her som har et plastdeksel til å ha på støtfanger bak ,ja da er jeg interessert. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Da var man hjemme igjen etter noen mil i 535 en. Skistativet er tatt av og bilen pakket ut etter tur. Jeg må si det igjen,det er jaggu en god bil å kjøre på tur med.Fikk og gleden av å bruke baksetet idag. Kona kjørte og minstedatteren ville ha pappa som selskap.. Jeg på mine 1,84 hadde ingen problem med å sitte godt bak i en e34. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Det skal la seg ordne.. Bare satse på litt vær;) -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Ja litt spesiellt var det,spesielt nok til at jeg fikk meget gode kommentarer når jeg stod på utsiden av en butikk.Da kom der en person forbi og viste tommel opp.. Like etterpå stod jeg fylte spylervæske ,da kom der en person og sa følgende,Faderen å rått å se e34 fullstappet med ski med familie.Det reddet helga mi ,sa han.. Sluttkommentaren var best:518 eller? Nei er en 535..Å såpass,pass på så skia ikke ligger igjen på e18 da ,go helg .Vittig med sånne personer. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Igår var jeg hos Fredrik 90 og fikk låne takbøyler til bilen. Det som er det mest fantastiske her,er jo at jeg har en 2001 modell Opel Zafira elegance som er 7 seter og plass i bøtter og spann. Neida gammal e34 er gøyere å reise på tur med.Dette synes både jeg kone og barn.. Så nå står den klar til avreise.Blir en tur opp i landet til min mor med ski og avslapping. Bilder: Merkelig at denne bilen ikke har skipose egentlig.. Men det skal vel la seg montere. Var liksom litt rart med takgrind og senk også.Barna likte det Uansett ,takk for låna Fredrik.Var snilt gjort. -
To vakre roser side om side. . Du vet at jeg liker begge bilene dine godt Fredrik.Men jeg begynner å legge merke til mer og mer e90 gennerelt.Det er igrunn noen fantastiske biler.Fikk kjørt en e90 320d her for en tid tilbake.Og jeg må si det var en GOD kjøreopplevelse. 3 serie i mine øyne har alltid vært gode og kjøre ,ja selv e30 i original stand.Men denne modellen altså e90,tok opplevelsen av 3 serie opp i nye høyder.
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Ja,det er vel området rundt der ja.. Men der er sveist rundt på den ene siden på min da jeg hadde en sprekk. Men hvordan venstre side er en "forundringspakke" når jeg skal til med foringene . Uansett så satser jeg på at det er helt.. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Jo,men tror ikke det er så utpreget som på e46 og e36. Kjenner mange som har hatt e34 og ingen av de har hatt det problemet.Men kanaler og andre rustfeller derimot... -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Idag ble det ny styresnekke til bilen. Den jeg har nå er heeeelt gåen,Ja rett og slett farlig.selvoppretting virker ikke noe særlig osv. Den andre jeg skal ha i var meget tight og fin. Skal skru den nye ut fra bil nå ganske straks.. Samtidig kjøper jeg ny hjelpesnekke. Merker det skal bli godt å få tatt en storservice.Er endel skavanker som foringer osv som skal byttes. -
Ved den gamle butikken ved Librua.
-
Nei denne bilen må du ikke tukte med. Møtte den her på onsdagskveld tror jeg det var.Nydelig var den . Kan det ha vært din bedre halvdel som kjørte den?Var ei dame som kjørte .
-
Hvordan går det i e34 Touring verdenen da?
-
Se her ja,du skal bygge felg med kant bokstavelig talt? Men det blir nok meget tøft.
-
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Jo takk,ble bedre nå enn så lenge. Det er sjekket ifjor og allerede sveist.Det var en liten sprekk.Men idioten Jan(les meg)sjekket jo ikke noe foringer da.... -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Tenkte å slenge ut en update nå. Onsdagen var dagen for en liten vask.Er igrunn ikke måte på hvor mye dritt og lort som fyller seg i krinkler og krunkler på den årstiden. Så litt diverse middel ble funnet frem og etterhvert ble jo bilen ren igjen. Litt bilder: Møkkete og fæl: Så var det frem med noen produktene jeg hadde for hånd. -Turtle bilsåpe -Prickbort avfetting -Surfex -Bilt Hamber korrosol(Knallgod og effektiv som fjerner flygerust og bremsestøv o.l) -Felgrens -Vaskehanske Så dynket jeg inn bilen med Prickbort lot dette trekke inn en 5 min tid så spylte jeg dette av. Felgrens på felga,samme prosess og spylte av. Når dette var gjort,brukte jeg surfex for å fjerne dritten som ikke Prickbort tar. Nok av skitt som renner vekk: Bilen blir igjen spylt av,så nå har jeg rent kjøtt å begynne på. Mens jeg vasker bilens tak,panser og bagasjerom ,lar jeg Corrosolen virke. Her ser dere virkningen.Dritten blir rød og forsvinner: etter en runde med med bøtte og vaskehanske ble bilen ren. Noen flere bilder av nyvasket e34: Da var det bare å få tørket den igjen. Tørkehåndkle og Meg.Quick detailer bare for å føle at den er blank. Ferdig: Dette var godt å få gjort. Ser også at enn får lønn for strevet. Hender avog til jeg kun spyler bilen rundt forbi inni skjermer osv.Har ikke kommet noe nevneverdig selv om bilen blir brukt hele året. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
Å endelig sier jeg bare... Siden jeg kjøpte bilen,har jeg plages med en dunkelyd bak når jeg gasser eller slipper ut clutch. Nå er denne lyden blitt så ille at jeg plages.En mekaniker kamerat tittet på bilen og joda.begge storforingene bak er ødelagte.Bakstillingen slo i gulvet når jeg tok ut clutch . Har nye liggende så nå skal disse byttes snarest. Kommer og en større bildeupdate iløpet av kort tid.Tok en shinings utvendig igår.Og har noen bilder av det. -
Fantastisk fint det nye interiøret ditt. Ja denne bilen må en vel si får stellet sitt .Men det er bra. Har du montert grenrøret enda?
-
Advarsel mot Biltema sine bremseskiver
emne svarte i sveigis sin Bimmerfører i Annet BMW og motorprat
Huff dette så ikke bra ut. Men rett skal være rett fra min side.Bremseskiver har jeg kjøpt i bøtter og spann på Biltema og har vært problemfritt. Men klosser og håndbrekksko,fy fader for noe dritt!.Belegg som løsner fra klossen etter 14 dager.Det samme gjelder fordelerlokk og tenningsdeler.Bare til å styre unna. -
Sveigis sin e34 535i Shadow line/Bmw e28 535 i.Søndags upd.
emne svarte i sveigis sin sveigis i BMW-prosjekter
At de kan motorer er helt sikkert men det som imponerer meg noe enormt er jo at jeg har ikke sjekket eller gjort noe på lenge.Den liksom bare står foran til disposisjon for deg hele tiden.Den e39 en du nevner ,ja den imponerer meg . Gratulerer med dagen som var forresten Fredrik.
