Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. 106dB med spjellene lukket og 122dB med spjellene åpne 😮 Den har også en vektreduksjon på 40%, og det var merket vi ganske godt når vi skulle av med den standarde eksosen. På noen av de YouTube videoene har de også satt på catless downpipes. Det blir litt for voldsomt synes jeg.. kan fort bli litt for mye lyd.
  2. Lydklipp må jeg få til! Kommer på insta 😊
  3. Fikk satt på luftfilter kit og iPE eksos i dag. Valgte å ikke montere ledningsnett og fjernkontroll som styrer spjellene fordi jeg uansett kommer til å kjøre med de oppe hele tiden 😊 Veldig fornøyd med lyden nå!
  4. Ble veldig bra lyd
  5. Sinnsyk deilig bil du har! Det er imponere å se hvor mye arbeid som har blitt lagt ned 👍
  6. Stemmer 😊 Gleder meg til skikkelig turbolyd nå.
  7. Pakker i posten er alltid like gøy 😁
  8. Gikk du for H&R? Vurderte å senke min også, men ikke så lett å kjøre med så lav front her i Oslo
  9. Esso karihaugen? Jeg bor rett bak Esso 😊
  10. Gratulerer til deg og resten av familien! Må være deilig å flytte inn i et helt nytt hus 😊
  11. Gratulerer! De er så fine de bilene der 😍 Peneste stasjonsvognen ute på markedet etter min mening
  12. Ikke noe å bry seg om! Bare misunnelige folk
  13. Gratulerer med fin bil. F11 ser ut som 2018 model 😊 Holder seg meget bra
  14. Jeg selv bruker 3M, og er veldig fornøyd med den. Hadde også foliert/lakkert nederste delen av sidespeilene i blank sort 😊
  15. Du har ikke vurdert å fjerne skiltholderen foran? Ser mer clean ut uten på hvit bil 😊
  16. Ja de kostet litt mer på alle de sidene jeg sjekket ut. Hjelper litt på lyden med disse filtrene 😊
  17. Jeg fikk et godt tilbud på BMS sine. Havnet på 4000,- inkludert frakt. Injen og BMS er vel de to som får mest skryt.
  18. Bestilte nye deler til bilen på fredag: * Burger Motorsports luftfilterkit * M Performance pedaler * M Performance lister som lyser opp når dørene åpnes * M Performance deksel i carbon og alcantara rundt girspaken Eksosen monteres etterhvert når snøen har smeltet. Frontleppa skal også lakkeres i bilens farge.
  19. Bilens farge 👌 Skal selv lakkere min i bilens farge. Den forsvinner nesten helt når den er i sort
  20. Fin bil! F10 må være den peneste 5 serien i mine øyne! Hadde min i 5 år 😊
  21. Gratulerer 👌😊 Liker planene dine. Må ta noen kule bilder av begge bilene når sommeren nærmer seg.
  22. Ganske grei lyd på den med Stock downpipes
×
×
  • Opprett ny...