Gå til innhold

BimmerFan!

Medlem
  • Innholdsteller

    887
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Alt skrevet av BimmerFan!

  1. Jeg er enig med AWT, kjør på med rødt skinn. Det vil se helt rått ut!
  2. Ja dette er nok drømmebil nr. 1
  3. Her sitter jeg nå igjen og dagdrømmer på Youtube.. Kom over denne filmsnutten av en F10 M5 som har en helt herlig lyd. Jeg synes lyden fra M5 F10 er noe daff i forhold til E39 M5, men med de rette modifikasjonene så høres F10 også rå ut. Denne ville helt klart ha vekket naboene om morgenen..
  4. Det skal jeg nok få gjort, tenkte bare å få hørt litt rundt her først. Det høres nok logisk ut Skal be dem sjekke det ut
  5. Hei! Velkomstlyset under døra som lyser opp bakken på høyre bakdør lyser konstant, altså selvom døra er lukket igjen. Dette tror jeg har skjedd i forbindelse med når bilen ble rygget på høyre bakskjerm og dør og BILIA påtok seg reperasjon. Jeg lurer på hva kan grunnen til det være? Koblingsfeil? Mvh
  6. Bilen din er råfin! Kult at du jobber på Bilia Skøyen, der hvor vi kjøpte vår F10
  7. Kjedelig med feilkoder. Er det ikke slik at dersom feilkoden dukker opp igjen etter at det forsvant en stund at det er en feil en plass? Også lurer jeg på om du hører en klikkelyd når du skrur av eller på varmesetene? Hørte det for første gang på min idag, og synes det var litt rart. Har aldri hørt den lyden før
  8. Hmm.. Har aldri opplevd det før? Hører du det godt i din ? Prøvde det samme i en E70 X5 nå, og der hørte jeg ikke det like godt som min, og ikke hver gang jeg trykket heller.
  9. Saken er den at jeg aldri har hørt den før (tror jeg). Men dersom det er noe som ikke er "farlig" så er vel det helt greit
  10. Tusen takk for svar! Det blir ihvertfall M-lip bak og M5 grill foran til våren, også skal jeg gruble litt på M-performance leppen. Alt avhenger av om jeg har bilen så lenge Den har jo allerede gått 102 000km, og jeg kjenner at lysten på F01 LCI med M-sport og LED lys blir større og større
  11. Var det første jeg tenkte på faktisk, men så på noen bilder av din nå, og må si at det så helt rått ut Kjøpte du din original eller fra E-bay?
  12. Takker for svar Skal tenke på det
  13. Hei Hørte idag at det kom en klikkelyd i det jeg skrur på eller av varmesetet på både førersetet og passasjersetet. Har aldri hørt det før tror jeg Er det noe galt eller er det helt normalt?
  14. Hva gjorde du da for å montere de leppene?
  15. Jeg har prøvd F48 20i, og må si at det helt klart var en fin bil, men den føltes mer ut som en Mini enn en ekte BMW. Noe av grunnen til det må være at den i utgangspunktet er en forhjulstrekk Dersom man er ute etter en bil i X1 klassen og vurderer også andre merker, så hadde jeg helt klart gått for X1. Ligger et par hakk over konkurrentene på alt. F25 er etter min mening en meget god bil. Noe simpelt interiør, men fortsatt pent. Av disse bilene som har blitt foreslått her, hadde jeg helt klart gått for en X5 F15. Maken til god bil skal man lete lenge etter. Interiørkvalitet og design ligger milevis over både F25 og F48. F15 med rekkeseker diesel og X-drive er bare helt herlig
  16. Det blir nok hvite LED lys ja. Skal få bestilt det straks, synes de halogen lysene er så kjipe når lyset under dørhåndtaket er LED. Skal også få bestilt M-sport bakspoiler og M5 grill uten M5 logo Har også fått sansen for style 303 felgene som leveres originalt på F01 og F07 GT, håper jeg får kloa i de i løpet av neste år. . Har også litt lyst på en frontleppe av en eller annen slag, men har ikke lyst til å borre hull i støtfangeren, dessuten så synes jeg at fronten på F10 er meget pen som den er selv uten M-sport.
  17. Hva salgs vibrasjoner opplever du med din? Har bilen din N47 eller B47 motoren?
  18. Da har jeg sett igjennom tråden din og må si at bilen din er meget vakker! Dersom jeg noen gang skal kjøpe E91 så vil den helt klart se slik ut. Likte felgene spesielt godt Kanskje det hadde gjort seg med LED angeleyes ?
  19. Tusen hjerteligst takk! Dette her så jo rett og slett superbra ut! Bestilte du hele innsatsen eller bare pærer? Nydelig bil BTW, har du noe tråd på denne ?
  20. Høres veldig bra ut! Skal ha de bak hodet når jeg skal skifte skiver og klosser på min.
  21. Tusen takk for det Du har ikke tilfeldigvis et bilde av hvordan det ser ut med LED innsats?
  22. Tusen takk for svar Marius 2002 Da skal jeg sjekke ut dette
  23. Det så jo ikke aller værst ut faktisk, men litt harrypreg har det jo over seg. Skulle gjerne ha prøvd/kjøpt dine, men Molde er nok dessverre ganske langt unna der jeg bor De koster jo ikke allverdens fra Ebay heller (160kr inkl. frakt). Det hørtes jo ganske greit ut med hvitt led lys også, hvilken type pære skal F10 ha isåfall? Og hvor får man kjøpt innsats eller pære? Det er nok litt harry, men synes faktisk det så litt kult ut. G11 kommer jo med det originalt nå, men vil tro at det ser hakke mer delikat ut på G11
×
×
  • Opprett ny...