Gå til innhold

amansingh

Medlem
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    BMW 520i 1999

Nylige profilbesøk

78 profilvisninger
  1. Hei har en bmw e39 1996 528 som jeg ønsker å få bytta ratt på. Originalt kom den med multi ratt 4 eik. Jeg har kjøpt ett ratt fra pre facelift m-sport ratt som jeg ønsker å montere. Etter bytte så vill ikke noen av knappene fungere på ratte. Hva må til for at det skal fungere? Luftsirkulasjons funksjonen skrur seg av og på når den vil og hvordan løser man det? takk for svar
  2. Hei lurer på hva driftstemperatur på en e39 m52b28 skal være. Hva burde jeg lese av KTMP i test 7 i menyen? jeg ligger et sted mellom 95-100 grader. Er det riktig eller er det for varmt? Har nylig byttet ut 92 grader termostat, ny vannpumpe, ny radiator og ny kjølevæske.
  3. Hei jeg har en liten følelse at Aux vifta mi ikke fungerer som den skal. Mener at den skal fungere når bilen har fått drifts temp og ac er aktivert og det gjør den ikke. noen som kan svare meg på når Aux vifta skal fungere og ikke. Noen måter å feilsøke på og hva annet det kan være. prøvde å aktivere Aux vifta ved å bruke inpa og det fungerte ikke. det gjelder en e39 96 528i
  4. Hei Da gikk bmw’en endelig i sleep mode. Var selvfølgelig den siste sikringen jeg prøvde som var til alarmen i bagasjerommet. Med en gang jeg tok den så måte jeg 0,520A i 16 min også 0,033A etter 16 min og lyset på gir velgeren sluknet. Dette er vel riktig? Testet panser swichen ved å pipe ut med måleinstrumenet, den åpner og lukker kretsen som den skal. Hva annet kan det være som går fra den sikringen?
  5. Sikringer som sitter bak i bagasje rommet over batteriet og foran i hanskerommet. noen som vet hvordan og hvilken komponerer får den i sleep mode?
  6. Hår også målt strøm trekket ved å sette måleinstrumentet i serie og da ligger den på 0.600-0.700A. Etter 16 min så dropper den til ca 0.180A i 2 sek også øker den til 0.600-0.700A og da er den der konstant.
  7. Hei prøvd litt forskjellig og får ikke lyset på girvelgeren til å slukne. Har prøvd å koble fra fsu og nappet ut flere sikringer uten lykke. Ventet i 30 min etter å ha plugget ut sikringer og ingen forskjell. merket høyere bakdør ikke helt er i form da den ofte ikke låses opp ved nøkkelen. Resten av bilen er ulåst utenom høyere bak. Må låse og åpne flere ganger så da vil den låse opp. Kan det være årsaken til at bilen ikke vil i sleep mode? Leste om at P-bus har noe med dørene å gjøre. Hvis noen av dørene eller låsen har vært urørt i mer en 16 min så skal den gå i sleep mode for å ikke tappe batteriet.
  8. Hei har en bmw e39 528i 1996 det batteriet blir helt flat etter 2 uker uten aktivitet. Batteriet ble bytte før vinteren og har brukt vedlikeholdlader stortsett. Nå har jeg plugget laderen ut og etter 2 uker så er batteriet helt flatt. Da målet jeg 1V på batteriet. I de siste dagene har jeg fulgt med på lyset ved girspaken og den kommer på uten aktivitet i bilen. Enkelte ganger åpner jeg døra og lukker den så slukner lyset etter 15-20 slik den skal. Andre ganger så kommer jeg til bilen og da lyser det ved girspaken. skjekket lyse idag så var lyset på og samma igår på morningen. På kvelden så var lyset av og oppførte seg normal. Kansje helt tilfeldig Det jeg har byttet er 1 din spiller fra alpine. Koblet fra tlf i armlene kun rj45 pluggen. Vikra som at den var på når bilen sto noen som kan hjelpe med hva dette kan være eller en fremgangsmåte på hvordan feilsøke på dette. Er dette tilfelle for flere e39
  9. Ok takk for svaret. Er automatkassene samme uten om girvelgeren?
  10. Hei lurer bare på hva som er de største forskjellene mellom disse to kassene?
  11. Hei har en bmw E39 1996 modell Har kjøpt meg nye facelift lykter fra en facelift bil. Så lurer på om hvor jeg kan få kjøpt overgangs kabler fra prefcelift til facelift lykter. Eller finnes det noen andre løsninger. takk
×
×
  • Opprett ny...